miercuri, 26 august 2009

Frica si omu

Fac bine!

Tu iti dai seama ce ar face oamenii fara frica si cum s`ar comporta ei stiind ca sunt de neinvinsi? Ba ar fi foarte aiurea, da ii necesar. No asa si eu vara asta, ca de aia nici nu m`am pus sa scriu si sa povestesc cate in luna si stele.

Si daca e vb de frica hai ca mi le`am infruntat pe toate vara asta si cand am crezut ca nu voi mai face fata la ceva, tocmai mi`am demonstrat ca pot multe, uneori e constructiv alteori te poate speria de capacitatea ta de a te depasi.

Asa si zilele acestea, morti, carari si stanci abrupte, oboseala si atentie duse la extrem, socializare, amabilitate si deschidere chiar atunci cand problemele tale stau sa dea in flacara, si tu sa trebuiasca sa fii chill cu tata lumea.

Da` asta`i alta poveste si acum altul da din coate cu GSP si plictisul, doar nu`i laptopul meu s`apai la mai mare.

0 comentarii: