joi, 9 octombrie 2008

Back in business

M`am intors dragutilor. Poate va pare ciudat ca pana acum nu am ajuns sa postez nimic, dar promit ca de acum asta va intra din nou in atributiile mele zilnice, la fel ca pana acum.

Ce am mai facut din 18 Septembrie? Acusi se implineste o luna de cand nu am mai postat nimic. Am fost in judetul Iasi, la Muncel, unde am cunoscut o groaza de oameni si m`am intalnit cu vechi prieteni. Am fost bolnava, ca asa ii sade unui om bine, mai ales cand e toamna inganata cu vara si acum am revenit la nebunia organizatiei si a vietii de student in Tm, care isi pierde vremea cu voluntariatul desi uneori poate ar fi mai ok sa stea pe fundul lui.

S`au intamplat prea multe ca sa va povestesc in doua-trei fraze. Cred ca ar trebui sa incep cu inceputul, inceput care nu pica bine la ora de 4:57. Asa ca va urez somn usor si vise frumoase.
Maine de dimineata ma voi posta frumusel pe caldaramul din Constructii si voi admira studentii.

Ne auzim pe la pranz! :*

0 comentarii: