luni, 22 decembrie 2008

Taci in pizda ma`tii

Good!!! Nu e bine deloc, e una din cele mai proaste dimineti. Oamenii si ligile lor. Citesti Complextm..toti sunt destepti, toti le stiu pe toate, dar daca e pana acolo si ei sunt pupincuristi. Sau ma contrazice cineva? Neah...Nu sunt studenti la psiho, so incearca pe diferite cai sa afle mai multe. Ii admir ca incearca sa afle multe, dar tot de la noi studentii afla si reusesc sa ne razvrateasca cu propriile informatii. Bravo oameniilor, dar sa ajungi in halul in care sa periclitezi o persoana, doua...Ce am face noi daca nu am avea studenti reprezentati? Am sta si am freca menta? I`am lasa pe profii comunisti sa isi faca de cap? Le`am lasa sa nu ne renoveze caminele? Am avea un cuvant atunci?
De fapt adevarul este ca pt niste oameni care mereu sunt nemultumiti, iti vine mereu gandul sa le spui "Du`te in Pizda Ma`tii!!" ca tu nu esti in stare nici sa legi doua vorbe!

Hua!!! Inteligentii de la Poli! Rusine sa imi fie ca sunt studenta la Politehnica.

2 comentarii:

satanicsquirrel spunea...

hm.....interesant te astept si pe a mine.....sa ti dai cu parerea http://SatanicSquirrel.blogger.com

Niniveh spunea...

Hai sa vedem ce iese ;))