duminică, 13 septembrie 2009

9-9-9

One more day si cheful inceteaza sa apara, dar important e ca desi invatatul e acolo aruncat undeva, restul nu inceteaza sa`si faca aparitia...
Cand eram la Tm visam de multe ori sa ma trezesc in camera mea de la tara, cu soarele furisandu`se pe fereastra asa tiptil, sa fie racoarea aceea de casa la tara, sa trebuiasca sa ma acopar cu plapuma si sa nu pot dormi decat dupa ritualul bine stabilit, cu dusul care dadea jos colbul de pe picioare si desenele verzi-galbui de pe maini, de la culesul rosiilor. Azi de dimineata, mi`am facut singura trezirea la 8, cam ciudat si extrem de devreme pt mine, dar dupa un somn de la 21:30, la fel cum faceam cand eram copil in clasele primare, era de asteptat...si minunea mare e ca am reusit sa visez, si sa imi si aduc aminte in mare parte de visele mele si mai ales sa imi fac planuri in somn, lucru destul de rar la mine. Cred ca dupa ce ma voi intoarce de la Tm, voi mai experimenta acest lucru, mi se pare ca e foarte productiv.
Inainte cand a fost si Theuta la mine la tara sau verisorul meu M, mergeam sa fumam tacticos la capatul strazii, in minunatul parc, dar cum si asa nu cunosc pe nimeni aici, doar fiecare caine si casa unde sta, nu are nici un sens sa cobor pana acolo. Radea mama de mine cand ii povesteam ca si daca as vrea sa alerg pe aici, eventual as fugi de caini, care nu sunt multi dar exista. Si oricum suntem „cei mai buni prieteni”, ne iubim unii pe altii, eu nu stiu cum sa ii evit si ei nu stiu cum sa ma prinda fata in fata :))))

Crazy English Summer- statusul Irei intr`o zi, melodia canta de zor in play list, desi nici nu stiam de existenta ei, acum am ajuns sa ma regasesc in ea, sa o ascult la nesfarsit. Poate asta`i si motivul pt care l`am pus ca melodie personalizata la o persoana care ma suna mai mereu ;)))) Am toate motivele sa nu raspund, ii prea faina melodia :D

Hai ca astazi am lasat perdelele si totul deoparte, am lasat fumuri, acte si replici. Today it`s me :D La fel cum a fost pe munte, cum a fost vacanta alaturi de Theuta, linistita, foarte free, fara probleme existentiale si gandit la extrem, de ce asa si nu altfel. Asa va fi si de acum in colo cel putin o saptamana. Astazi in minunata zi de 09-09-09 oficial incep cura de slabire, cu mancarea buna si cu tot ce ma inconjoara nu se mai poate asa ca va trebui frumusel sa incepem regimul sanatos si ceaiul vietii care si asa filtreaza rinichii obositi parca de la frigul din Arad si Tm. Am fost cu cortul, am fost la munte, doar in Arad si in Timisoara reusesc sa racesc cu temperaturile lor oscilante ca si in Desertul Obi. Doar acolo mai vezi minusuri noaptea si ziua fierbi oua in nisip.

As i said „i got nothing but you on my mind, sometimes i feel like i`m glad to be free, sometimes i still want your arms around me, sometimes i lied to be left you behind”

Se anunta Cluj Napoca :D:D:D Abia astept sa ajung si sa o le strang pe fete in brate :D Imi e dor de noi...de cum a fost la Arcalia data trecuta, de cum a fost la Summer....De povestile si vorbele noastre si mai ales de gradina japoneza si de oameni boemi. Parca vad ca bagajul meu va fi foarte greu de data asta, esarfe, culori, tricouri, pene, nasturi si serpi pe la gat :))))

0 comentarii: