marți, 8 septembrie 2009

8

E deja 8 Septembrie si am aflat si eu de 2 zila ca pot sa dau examenul la FIS-> Fundamente de Ing Software. S`a facut si dl Pescaru un dragut, ma gandesc si eu, dupa cate probl a avut cu anul III Info, dupa cate mailuri si cata presiune de la Dl Decan Prostean si Dl Rector, omu`i dupa un principiu destul de bun, l el mereu trebuie sa ramana cineva, acum fiecare cu norocul lui, el nu zice nu, doar ca daca el vrea un examen intr`o anumita zi, atunci trebuie dat, altfel este invocata mereu indisponibilitatea si astfel nu ai ce face si trebuie sa`l faci pe drq in patru ca sa ajungi. Om care va deveni curand un alt Jurca, doar ca pe Jurca il intelegem ca e mai batran si a durat ceva timp sa`si faca renumele acesta, Pescaru vrea sa mearga la un peste rapid si in 2-3 ani studentii lui sa aiba aceeasi fior de groaza si scarba, problema e ca fiind mai tanar, mila si ramolirea nu poate fi invocata, asa ca sigur isi va gasi nashul. Oricum si postul acesta va fi publicat din motive de siguranta dupa ce voi da examenul ;))

Astazi scriu un post mai ciudat, asa din mai multe parti, sarind de la o idee la alta, pt ca s`au intamplat mult prea multe si intr`un timp mult prea indelungat si asa ca pot sa imi fac putin de cap.

Am stat saptamana asta in sfarsit prin Arad. Am avut timp berechet sa ma plictisesc si sa numar cate fire de praf se pun in fiecare zi pe masa, sa stiu la ce ora vecinii mei vin de la munca, sa deosebesc sirenele de la pompieri, salvare si politie. Am vizitat si eu malul muresului cu fetele, dar ca deobicei, cand sa vina miercuri si party`ul din space, degeaba.....am devenit pt o saptamana o babalaca si o ramolita. E groaznic sa stii ca ai carti, dar e o caldura infernala, sa ti se umble la cablu de catre minunatii RDS si sa nu ai nici net grozav din cauza lor, am dormit ce`i drept, dar desi deobicei acasa dormeam si ma odihneam, acum am ajuns sa ma satur, sa visez la Timisoara si vanzoleala de acolo si la lumea boema din Cluj. Desi imi doream foarte mult sa ma asez la casa mea, sa stau si sa ma chill`ui down, nu ai avut cu cine. Am stat putin cu lumea de la bloc, dar ajungi repede la „ok si altceva ce ati mai facut?”, lume noua intrata in gasca, nume noi care nu spun mai nimic, oameni multumiti cu ceea ce au si parca deja imbatranesc desi ii vezi ca au doar 21-22 de ani, nu au viziuni cu ceea ce vor sa devina, nu vezi dorinta aceea de tanar visatr care poate muta muntii din loc. Pacat...pacat ca pierd anii acestia frumosi in care ar putea sa descopere ceea ce le place si ceva ce ar putea face cu adevarat...Dar mai e nevoie si de asemenea oameni..altfel ar fi plina lumea de oameni care stiu ce vor de la viata, de oameni hotarati....ce ne`am face cu atata hotarare?:))))

0 comentarii: