luni, 25 februarie 2008

Bulgaras e doar pt tine!

Titlu?...Sa il lasam pe mai tarziu.
Zi superba de primavara. Desi e doar februarie, peste exact 2 luni vine ziua mea, zi frumoasa ca mineeee, si deja imi planuiesc pe unde imi voi sarbatori anul acesta ziua...Ca va fi munte, ca va fi mare, ca va fi Bucuresti sau Budapesta, sigur voi fi eu....mai ales cu mine. :D

Revenind la lucruri serioase...E luni si e doar 9...Si soarele deja ne zambeste pe fereastra. Imi e o sete de mor, dar chiar nu inteleg de ce. Aseara desi am iesit nu am baut decat frappe, si chiar nu continea alcool...Adevarul e ca de ceva vreme nu am mai iesit intr`un club sa beau ceva tare si pot spune ca s`au schimbat multe "de cand eram tanara". Sa continui in tonul acesta sarcastic, "pe vremea mea"[adik anul trecut si anul acesta universitar la inceput] nu era zi sa nu ies undeva si nu era saptamana sa nu dau o raita printr`un club, unde cocktail`urile erau la ordinea zilei...Si nu unul, doua...cate incapeau...Doar nu e sa murim fara sa le gustam si sa stim tot ce misca.

Aseara a fost prima, si a doua, si a treia...

Am citit blogul lui Zappy. Fenomenal. Bucurestiul vazut de o aradeanca..Cu toate gunoaiele si cainii cu covrigi in coada. Degeaba, acolo curge "laptele si mierea". Dar oricum Zappy felicitari! Keep doining that!!

Sa revenim.

Acest post este pt dragul meu [sa ii spunem bulgaras, ca si asa a venit primavara si s`a topit zapada]. La fel a zburat si pasarea..Dar e primavara si pasarile calatoare se intorc din tarile calde, doar daca nu au inghetat undeva pe drum. Se spune ca nu e bine sa dai pasarea din mana, pentru cioara de pe gard, dar cand vezi ca totusi zboara...parca nu prea iti convine. Asa si mie. "Zboara cat mai poti!"

Nu conteaza ca nu intelege mai nimeni, nimic din ce am vrut sa spun...Cine trebuie intelege foarte bine....

Si DA!!! sunt!!!

0 comentarii: