luni, 25 februarie 2008

Gata! Am reusit sa le fac pe toate. In dimineata aceasta paharul cu amaraciune baut zilele trecute, si`a dus in sfarsit efectul. Stiu ca razbunarea e arma folosita doar de sa le spunem, oameni mai speciali , dar uneri, pur si simplu nu ma pot abtine. Si problema mare e ca stiu ce ii doare pe cei din jurul meu si reusesc foarte "involuntar" sa ii lovesc exact in punctele sensibile. Anyway...am terminat cu teatrul si cu nervii. Aseara am reusit sa il uimesc pe Radu si pe Puiut cu faptul ca paream atat de bine dispusa, dar cand au aflat cat sunt de nervoasa si de suparata sunt au zambit amar.

Cum soseste primavara, evident ca stau si devin melancolica si stau si visez cu orele. Anul trecut vorbeam cu fetele din 33 cat de schimbate vom fi. Ca ne vom imbraca ca niste "tzoape", cum spunea Ela. Desi vorbeam si radeam cand venea vorba ca vom avea cu adevarat grija de noi si ca vom deveni "fashion addicte". Uite acum dupa un an imi dau seama ca gura inteleptului, adevar graieste. Vorbeam cu Denny ieri si planuiam o intalnire si o petrecere mare si surprize. A trecut un an. A trecut vremea in care ne certam pt o pereche de cercei, pt o pereche de adidasi sau pentru un tricou, pt un baiat sau pentru cine mi`a baut dozele de Cola. Acum ne uitam la noi cum am trecut peste tot, peste toate copilariile si cum ne intalnim cu drag. Prieteniile din liceu dureaza...Dar altele sunt prieteniile din facultate...Una e sa te intalnesti si sa stai cateva ore cu cineva si alta e sa traiesti de dimineata pana seara cu el, sa mananci pufuleti si sa bei apa, sa mananci eugenii si pate gol, sa faci concurs de branza topita sau sa te pui sa dansezi pe scaune si sa faci vocalize noaptea la 2. Desi ne stim de abia un an, parca ne`am stii de o viata. Ne stim si ne cunoastem prea bine, asa`i stresule?

Pana ieri nu am putut intelege de ce oamenii merg tot in acelasi club in fiecare saptamana. Eu sincer am obiceiul sa ma plictisesc foarte repede. Extrem de repede as spune. Dar ieri mi`am dat si eu seama, mai bine mai tarziu, decat niciodata, ca se leaga prietenii, deja devine otul ca o familie. Nu mai apare inhibitia. Personalul devin prietenii tai, ii privesti altfel, la fel si grupurile care isi dau acelasi loc de intlanire ca tine, in fiecare saptamana. A fost super aseara. O combinatie multi-culturala.

Merg sa imi iau si eu ziarul. Putine stiri nu strica. ;)

0 comentarii: