duminică, 11 ianuarie 2009

Duminica si imi e bine :D

Duminica dimineata...tocmai imi folosesc skillurile de la trainingul de negociere cu Alin. Imi sustin parerea despre o anumita persoana ce ar vrea sa candideze pe un post si nu stie ce sa faca, iar Alin la randul lui isi sustine candidatul. Ce iese? Ca intervievatii vor trebui sa se dea putin peste cap ca sa vedem care va fi cel mai bun.

Astazi e ziua mea. Ziua in care fac tot ce imi doresc si in sfarsit sunt alone. Huh, thnx God, astazi nu raspund la telefon, astazi sunt just for me. Evident ca nu e chiar asa, dar am atatea de facut si timpul se scurge in defavoarea mea tot mai mult...Si atata treaba ma asteapta incat am ajuns sa fac post`it`uri si sa le lipesc pe saraca Ceresica care mai mereu face brr, brr...de ce nu inteleg nici eu, cred ca s`a inrosit de cat a vorbit cu misses & misters, asta referitor la prietenii mei, care spre surprinderea mea, aradenii mei sunt chiar frumosi, fiecare are cate un titlu de ceva miss si mister, doar pe Darius il facem Mister Relatii Serioase de 1 Noapte. Si toti sunt cate ceva. :D

Am incercat sa imi fac si eu kindda` coffee....dar am uitat cana prea mult in microunde si acum sunt precum o sugativa. :D Dar ce e frumos ca oamenii se plimba linistit pe frigul de afara si cum se vad urme de zapada, e chiar interesant sa stai la caldura si sa te gandesti ca arata ca eschimosii. Cel mai frumos ar fi sa ii si vedem ca si pe eschimosi cand se saluta sau saruta, cum vreti sa o luati.

Tocmai am fost vizitata de un porumbel. Ma priveste jucaus si interesat de pe pervaz. Sunt o ciudata pt el care are parul strans sus, ca si un copil de gradi care are un mot in varful capului, isi inclina capul, semn ca sunt destul de interesanta si incearca sa se apropie cu grija, sa poata privi minunea si ciudatenia mai aproape.

Afara un caine vesel si plin de viata zburda precum o caprioara de cateva zile. Fuge, latra, se ia de oameni, se intoarce la stapan voios, cu mingea intre gingi...Dar nu o strange prea tare sa nu o doara, saraca minge, este ceva normal...

O zi frumoasa si voua.
Post`it`urile ma asteapta :D

0 comentarii: