luni, 5 ianuarie 2009

For my dear C.


Stii fata aceea a unui copil? Fata acea inocenta, implinita si linistita? I miss them, m`am saturat de probleme si discutat de 1000 de ori aceeasi problema, care oricum nu mai are nici un farmec. Am facut ce am simtit si nu imi pare rau!

Oricat de haina sunt acum, pur si simplu am facut ce am simtit, am vrut sa ma eliberez de tot ce a insemnat anul 2008 si am reusit pe deplin. Da acum zambesc si ma simt ok si da, datorita tie am ajuns sa merg mai departe si sa vad viata cu alti ochi, dar cand am zis ca totul ramane acolo, acolo a ramas. Oricat de frustrant pare, oricat de aiurea te simti, sincer imi pare rau, dar uneori e ok sa traiesc in prezent. Si asta am simtit!

Nu imi pare rau, pt ca tu nu faci parte din regrete. De fiecare data am spus ce am simtit si ce am gandit. Mailuri, mesaje si ore intregi la telefon. Aceea eram eu. Aceasta sunt eu acum. Cea care are in fata o viata pe care trebuie sa o traiasca, sa zambeasca si sa invete tot ce are in jur.

A fost o poveste frumoasa si s`a terminat acolo. Imi pare rau daca te simti aiurea, imi pare rau ca amica a ta, dar ma bucur si pt mine ca in sfarsit ma simt bine.

Daca vrei sa o iei ca fiind o profitoare, e dreptul tau, doar ce iti pot spune eu e multumesc.

0 comentarii: