duminică, 15 februarie 2009

Vacanta si pt mine

Sa va povestesc ce am facut zilele trecute...Am organizat un party -karaoke + Valentine`s day- era randul nostru...asa ca am inceput sa vb cu Mihai despre ce si cum ar trebui facut. Evident ca la un moment dat s`a ajuns la acea parte de "hai cu idei" si "gandeste`te"...asa ca am ajuns la vesnicile probleme...oameni care se implica doar de forma, oameni care se implica pana la epuizare si miserupisti...dar ce e mai grav ca dupa ce am terminat si a iesit ceva foarte neasteptat si interesant si i`am surprinsi pe stundetii nostri din UPT, care au bunavoit sa vina la cantina, am primit mustrari exact de la cel care nu a fost acolo, obligatiile morale nelasandu`l sa faca fata cu brio acestui eveniment. In loc sa spuna un felicitari si un multumesc, chiar daca au fost minusuri, omul nu a stiut aprecia deloc, in schimb a inceput cu critici si acuze.
De fapt asa e rasa umana...Ma abtin de la alte comentarii pt a nu fi catalogata din nou.

Doar ca ulciorul nu merge in cazul meu mai mult de doua ori la apa, astfel ca organizarile evenimentelor acestei organizatii ma va prinde in cel mai bun caz, ca un simplu membru, care va deveni de asemenea miserupist in treaba altora si un bun demagog in cadrul departamentului sau.

Se vede inca o data faptul ca oamenii merg dupa "dezbina si cucereste" si nu isi schimba naravul.

In fine acum e vacanta, mi`am omorat telefoanele pt unii oameni, voi sta si voi invata, pt ca sesiunea aceasta oamenii nu au inteles ca sa nu ma deranjeze, chit ca vreau sa o dorm, dar nu sa ii scot pe ei si sa fac treaba altora, o alta invatatura de minte, acum pe langa relaxat, va fi si mult invatat si evident, ma bucur ca am reusit sa ma trezesc suficient de repede pt a`mi regenera principiile.

Va urez o vacanta placuta si nu renuntati la moralitate si la principii.

1 comentarii:

Anonim spunea...

mey unora le este foarte greu sa spuna "multumesc"...din pacate...caci de multe ori pierd enorm din cauza aceasta...:-s