marți, 17 martie 2009

Bau bau

Mi`a amintit Mihai de blog, asa ca am pus manuta sa mai si scriu cate ceva. Astazi o zi plina ca deobicei, desi fetele din A au inceput sa se obisnuiasca cu prezenta mea prin modul, zilele ce urmeaza iar voi disparea din peisaj.

Dar am reusit sa imi regasesc karma mea. Sa imi regasesc spatiul si moodul si energia. Anul trecut duceam o lipsa acuta de ele, pur si simplu nu imi era benefica lumina si camera, desi anul acesta stau tot cu fetele, parca totul s`a schimbat imediat cu schimbul camerei.

Anyway, un lucru bun, desi multi se gandesc ca o iau razna cand spun asta, chiar imi era dor de o Laura care se simtea bine in mediul ei.

Dar sa trecem la ceva funny. Astazi am aflat ca Piafenul(folosit in speta pt dureri abdominale, pancreatite sau hepatice, si pe post de algocalmin) se foloseste si la durerile de masea. Am aflat ca "mami imi trimite pachet dar nu urca caci e suparata pe mine" si tot tacamul...

Zilele ce vin va voi povesti ce inseamna sa fii anul I in anul 2009 la Politehnica Timisoara.

Nighty ;)

0 comentarii: