sâmbătă, 14 martie 2009

un TO DO list

Ieri am facut dus cu scrub. Astazi facem dus cu miere si trandafir.

Ieri am mancat turta dulce. Astazi mancam placinta cu visine facuta de mama.

Ieri m`am milogit si plangacit ca am de invatat si evident suparata fiind a trebuit sa dorm. Astazi e tarziu si nu pot dormi.

Ieri am vb cu multa lume la telefon. Astazi toata lumea m`a uitat.

Ieri vroiam sa scriu in timp ce eram in letargia somnului. Astazi imaginatia pleaca spre creat afise si sigle si desenat.

Ieri nu aveam o durere in plus de cap. Astazi sigur nervii imi vor fi intinsi la maxim.

si cana de ceai am uitat sa o spal, de fapt imi e lene, si cartea sta deschisa unde am ramas....si as citi orice, doar sa hranesc cultura, doar ca stiintele exacte mereu trebuie sa fie prioritizate. No more Poli!

1 comentarii:

Anonim spunea...

uaiii laurii....si eu vreau timp sa citesccc...mult timp sa citesc...mi-e dor...la naiba cu stiintele astea exacte :)):P