marți, 24 martie 2009

Ceresica s`a indragostit


Sa iti explic. Am incercat ieri sa postez si cateva poze de la Rau, dar degeaba, netul din camin merge cu pasi de furnica si Ceresica nu mai vrea sa ma recunoasca ca singura ei posesoare. S`a indragostit si ea de ceva timp, de coolerul luat de tata, si cum de cand am improvizat patul lor conjugal, uneori imi este lene sa ii iau si consortul. Astfel ca Ceresica mea, acum incepe sa ma renege, doar pt ca o despart de iubirea vietii ei.

Totusi e doar un laptop. Special, e adevarat, dar ma mir ca dupa atatea ore de trainiguri, workshopuri si camp`uri si ore de palavrageala....ei ii este inca frica ca isi va pierde dragostea pentru acest distins domn. Hai sa ii punem un nume, ca pana acum pt mine era doar simplu "coolerul", dar de cand cu povestea lor, Ceresica incepe sa se supere pe mine, so ca sa ii fac pe plac, hai ca il botez. Astfel ca voi mai avea in grija inca "un suflet". deja incep sa imi adun destule pe langa mine...Cred ca va trebui sa stam serios de vb...curand nu voi mai putea nici sa am timp sa vb cu ele. Deci sa revin, hai sa ii dau un nume...Sa fie Al, de la Al Bundy si de la Aldin care sta frumos sub spatiul de "lucru".

"Casa de piatra" si cat mai putina energie sa consumati, doar sa functionati cat mai bine ;))))

0 comentarii: