vineri, 5 septembrie 2008

Cineva ma iubeste

Dimineata frumoasa mi`ai patruns in suflet, m`ai facut sa deschid ochii, sa sting telefonul si sa adorm din nou. Dulcele somn mi l`ai tulburat imediat cand am revenit la povestile si visele mele. Mi`ai luat persoanele dragi intr`o clipita, nu am stiut daca visez sau e realitate si totusi parea asa de linistit si implinit. Nu ii lipsea nimic, zambea si era fericit. Era exact asa cum l`am vazut cand a plecat in lumea cealalta. Eram la Predeal si mergeam spre Brasov, locul unde i s`a facut rau prima data. Am ajuns acolo, am stat de vb cu un tanar dragut si cand m`am intors sa ii vad pe cei dragi, ramasese doar mama, ai disparut intr`o clipita. Sunt fericita ca te`am vazut razand si ca erai fericit si ca iti era bine. Imi e dor de tine!!
Te imbratisez cu mult drag!

0 comentarii: