luni, 1 septembrie 2008

Daca vrei

Daca vrei privirea sa o las in podea, calca peste ea, calca peste ea....


M`am trezit de dimineata cu o durere abdominala urata de tot....am aflat mai tarziu ca degeaba vrei sa te crezi Praslea[si acum nu fac referire la Cata al nostru ;))] sau Xena, ca sigur nu vei reusi sa fii untouchable. Te poate atinge foarte usor raceala sau mai stiu eu ce. Cam asta a fost si cu mine, dupa ce am vegetat prin pat, asta dupa ce am reusit sa trimit celor carora le aveam adresa de mail raportul de la Parau si dupa ce am incercat sa il fac pe Cata de la Tm sa invete cate ceva; Desi aveam o adevarata farmacie in mine, mai mult ca sigur ca erau si medicamente care isi schimbau efectul in combinatie cu altele...am ajuns sa dorm frumos datorita pastilelor "Bien dormir" si sa ma trezesc plina de viata ca un nou nascut.
Dar precum orice nou nascut are idei copilaresti, si mie mi`a sarit mintea la ceva. Era cam tarziu sa ajung pe la Altex sau la Domo asa ca m`am pus frumusel sa il sun pe Sali sa ii spun ce imi trecea mie prin minte si daca are rost sa pun in practica. Dupa ce l`am trezit pe saracul om si mi`a spus ca e ok, neuitand sa spuna "Din colectia aventurilor licuriciului", m`am apucat sa fac eu reteaua in casa. Nu ca nu ar fi mers, dar Ceresicii ii sta bine in sufragerie, are nevoie de spatiu, de iesit pe balcon, de plimbari pe te miri unde prin casa...asa ca singura fiind m`am apucat te mutat cabluri, modelat dupa perete, ascuns frumos sa nu se vada...iar cand ai mei au sosit..surpriza merge netul in sufragerieeeeeeeeeee....Se cam intreba tata de ce apar casutele de mess, dar a crezut ca mi`am facut abonament si la Internet de la Orange, ca doar zilele trecute ii povesteam ca eu dadeam 10 euro asa anapoda pe net si nu il foloseam deloc...si oricum stie ca atunci cand e vb de inovatie si noutate stau si incerc sa aflu ce si cum si mai ales daca merita...

So today i`m happy. Sunt fericita si pt mine ca am reusit sa mai fac ceva ok dar si pt my dear friend S.

Va imbratisez, noapte buna

0 comentarii: