duminică, 7 septembrie 2008

Somn si totusi nu adorm...

Cel mai greu imi e atunci cand nu pot sa spun tot ce as vrea si cum as vrea. Cand sunt suparata dorm. Si dorm mult de tot. Nici nu iti poti inchipui cat de mult pot sa dorm. Zi si noapte, daca nu plang, dorm si mai mult, daca plang atunci somnul nu e asa de lung din cauza ca supararea, nervii si incercarea de rezolvare pare sa vina mai repede. Astazi nu pot nici sa plang, nici sa dorm si duc pe picioare o sarcina mare.

In general, dupa cum am mai spus, nu sunt buna la luat decizii pt mine. Nu in sensul ca nu le pot lua pt altul sau sa nu dau sfaturi, dar cand vine vb de mine nu am obiceiul sa le iau. Le las sa vina rezolvarea de la sine, desi gasesc solutii si imi dau seama spre ce se indreapta nu pot sa spun din timp asa vreau si asa o sa fie. Acum sunt decizii de luat dar nu am puterea si forta de a o face.
Sper si parca sper in van. Incerc sa las sa se rezolve totul dar parca riscul e prea mare.

Oare merita? Wht should i do?

0 comentarii: