miercuri, 17 iunie 2009

Ati fost candva...

Arad 17 Iunie 2009

Rinichii isi fac de cap si ma avertizeaza ca vara nu se doarme descoperit, ci se foloseste patura pt a inveli spatele si nu pt a o face turban si a o tine pe cap in ideea ca imi va tine de umbra si lumina soarelui va pali cand da de ea.

E exact momentul in care ma bucur ca pot sa imi implinesc orice vis. Inainte mereu ma bazam pe sprijinul celor din jurul meu, pt un sfat, o vb buna, acum pot sa le fac singura. Nu am nevoie de ajutor. Da! Sunt orgolioasa, dar daca am nevoie cu adevarat intreb si cer, cam rar si cu inima stransa, dar o fac.

Acum e ziua in care stau si ma gandesc la ce am facut bine si ce nu, la oamenii care s`au perindat de`a lungul anului in jurul meu, unii au fost aceiasi, alti s`au schimbat. Asa cum au venit, asa au si plecat, unii mai repede, altii mai tarziu. Prea putini sunt sinceri si obiectivi, multi apar cand au nevoie de ajutor, dupa, devin prea ocupati. Altii uita sa spuna un "Multumesc" sau o fac, dupa ce li se aduce aminte. Dar asa sunt oamenii, buni si rai, ei trebuie luati ca o entitate fiecare.

Nu am obiceiul sa dau nume, dar de data asta voi face mici aluzii a celor care s`au perindat prin vazduhul meu...O prietenie facuta la inceput de drum in viata de student, acum e doar amicitia intretinuta de amintirea vremurilor trecute si de bunul simt. ; Un om candva plangea si sustinea ca viata nu e dreapta. Vroia doar sa iubeasca si sa fie iubit. A cautat mult, iar pana la urma si`a gasit jumatatea. De la ea am invatat ce inseamna sa te daruiesti cu adevarat cand vine vb de dragoste.; Un altul, a fost langa mine cand mi`a fost cel mai greu. A fost omul care m`a sprijin si m`a ajutat sa ma ridic cand totul parea un cosmar. A fost acolo cand eu aveam pretentii si asteptari de la cei pe care i`am sustinut si ajutat, dar ei au fost oameni si mi`au intors spatele. Cand i`am dat importanta cuvenita si i`am oferit un loc de cinste, a devenit si el om.; La inceput nu o cunosteam decat din vorbe, mai apoi am avut ocazia sa stau mai mult de vorba cu ea. Mi`a fost alaturi cand treceam prin deziluzia iubirii. Timpul a trecut, iar ajutorul i`a fost intors, cunoscandu-si o noua fata si reinventandu-se pe ea si relatia ei, dar unui om nu ii poti cere sa se imparta in zeci de parti.

Prea putini prieteni au ramas neschimbati si cu aceleasi principii si viziuni, desi vara e altfel la Timisoara, desi vremurile sunt diferite, ei au fost si sper sa ramana cat mai mult. Tocmai mi`au demonstrat ca nu e nevoie sa vb zilnic cu un om, ci sa`ti impartasesti bucuria si necazul cu un prieten.

Au fost, au trecut, trebuie luati ca oameni, cu calitatile si defectele lor. Nu trebuie judecati, trebuie respectati pt ce fac, pt ce gandesc. Dar voi din prieteni ati devenit oameni...

O zi insorita sa aveti!

Fiinta omeneasca de cand se naste va fi mereu singura. Indiferenta glaciala e cea mai frumoasa si sanatoasa modalitate de a trai in aceasta societate.


it`s now all gone!

0 comentarii: