luni, 1 iunie 2009

Prietenii ti`i alegi. Se intampla sa iti dai seama ca faci alegeri proaste in viata. Oricat treci cu vederea scaparile unui om, cel mai bine si sanatos e sa tai rau din radacina. Asa a fost si cu fata draga mie si la care am tinut enorm. Dar cand omul se simte mare si tare si se vede culminand, nu are sens sa il trezesti la realitate. Degeaba iti faci timp pt el si mereu esti langa el, ca nu poate aprecia gestul, cand el e puternic te improasca cu noroi.
Dar nu`i un capat de tara. Mergem zambind mai departe, maine poate fi mai rau.
Acum fiecare isi vede linistit de viata si de oamenii din juru`i. Ce conteaza niste planuri si niste sume frumusele? Ce conteaza niste promisiuni si niste angajamente? Ehh...Oamenii care au functii sunt mereu alesi si sunt cei mai buni.
Nu am nevoie de lauda pt ce am facut sau pt ce fac. Nu am nevoie de fala pt functii si titlurile pe care le am. Nu am pt ce sa urlu in gura mare toate acestea. Oamenii de langa mine apreciaza persoana Laura, si nu functiile si cunostiintele ei.
Acum sunt si uscaturi in gradina asta si asa foarte mica. Dupa numeroase dejamagiri, acum esti la fel cum sunt oamenii pt mine. Te iau ca atare, dar nu mai imi esti prin preajma.

0 comentarii: