duminică, 14 iunie 2009

For the first time

Stii ce se spune cand o femeie are o presimtire? ai mare grija...Asa si eu. Ma duc sa cumpar bilet de tramvai si sa plec spre Medicina. E drept, e numai o statie, dar pe caldura din Tm, si mai ales ca troleurile au aer conditionat, parca mai merge.
Merg sa cumpar bilet de la chioscul de ziare, dar ce sa vezi? nenea nostru nu vrea sa deschida ghereta si imi face semn ca la copii rai cand le spui ca nu e voie. Trec constiincios pe partea cealalta si observ ca e foarte multa lume, parca prea multa lume dar iau hotararea ca nu are cum sa vina controlul doar pt ca eu am simtit si gandit asta. Si imi spun imi minte "Think positive Laura!!!"
Bun, urc frumusel in primul troleu si nici nu se deplaseaza bine ca vad de sub ochelarii de soare cum un nene scoate ceva legitimatie de sub tricou.
Interesant! nu am nici o reactie! Constientizez faptul ca eu tocmai voi primi amenda, prima amenda din viata mea, si culmea culmilor eu ascult pasiva din casti, cu ochelarii pe nas si foarte calma.
Vine dl controlor la mine si ii spun ca nu am bilet, doar ca am avut bunul simt sa imi dau ochelarii si o casca din urechi, imi cere buletinul si imi spune ca la urmatoare coboram. Ciudat e raspunsul flegmatic dat de mine "Oricum la urmatoarea cobor". Daca cineva dupa ce ca mai si comite o infractiune, mai si vb asa, eu sincer cred ca as fi fost extrem de dura.
Dar ce sa te faci cu barbatii? Dupa ce ajungem la Posta si coboram frumusel ma ia deoparte dl tanar, dragutel ce`i drept, imi dau ochelarii jos, imi dau o casca si incepe el cu "pledoaria".
Pledoaria? "Pai mai Laura stii ca si eu sunt din Lipova? De ce nu ti`ai luat bilet? R:Pt ca ai vazut si tu ca am mers sa`mi iau dar nu mi`a deschis cel de la ziare? Ai vazut ca am avut intentia, de unde altundeva era sa`mi iau? C:Stii cat e amenda? R:Stiu ca e mare dar mi se pare ca cineva trebuie sa ii traga la raspundere si pe cei de la ziare. Nu inchizi Sambata la ora 12:45 C:Nu iti scriem proces verbal, dar da`ne si noua de o cafea? R:10 lei e destul? :P C:Da e foarte ok.Unde stai? La ce facultate esti? Asa faca frumoasa ca tine(nb- de parca as fi rupta din soare) sa pateasca asa ceva? Te sfatuiesc sa mergi la Cluj alta data ca acolo e deschis sigur. Dar totusi unde mergeai?"........
Si astea toate pentru niste lentile turqoise, un machiaj atent si cu atitudinea aceea din ziua cand te simti tu cel mai bine.
E adevarat ca am scapat foarte usor. A fost pt prima data cand am fost asa de increzatoare si in acelasi timp miserupista cu ceva care teoretic trebuia sa ma afecteze pe mine.
Si totusi toate mi`am mers extraordinar in ziua aceea...ahh doar banii s`au dus ca si cum i`as fi sters cu guma.
Astazi plec la Arad. :P

0 comentarii: