duminică, 28 iunie 2009

Time to say goodbye

Stii melodia aceea cu "Bye`bye Miss American Pie, drove my Chevy to the levee but the levee was dry and good old boys were drinkin' whiskey and rye, singing this'll be the day that I die"? Asa si eu, i'm finding how music can save my mortal soul si cum poti sa fi alone in the big jungle.

Acum ceva timp imi doream sa vad cum e un concert a unui artist de afara, ehh si dupa inca cateva incercari, am reusit exact cand am fost convinsa ca asta vreau si am reusit singura, ceea ce a fost cel mai important. I don`t need a man make it happend, I get off being free, I don't need a man to make me feel good, I get off doing my thing, asa si eu. We are human but we are dancers too.

Imi e dor de prietenii mei de acolo, initial nu vroiam sa le spun nimic de sosirea mea, vroiam sa ma pierd prin orasul acela mare, sa stau si sa cutreier strazile, sa urmaresc pe harta cu degetul si sa nu inteleg nimic din ce se intampla in jur. Sa las oamenii si intamplarile sa ma fascineze, sa ii vad cum se uita ciudat si cum comenteaza asupra faptului ca sunt asa de mirata si interesata de tot. Suna ciudat si poate chiar copilaresc, dar imi e dor de perioada in care nu stiam mai pe nimeni si in care mergeam in unele locuri straine doar eu cu mine. Asa ca desi voi avea de pove multe cu Razvi si Noemi,voi avea timp si sa buchisesc "satul" si sa ma pierd ca in anul I prin urbe, sa vad nume strazi atat de cunoscute si infinit de lungi, sa merg sa ma zbengui la concert si sa nu cunosc pe nimeni, sa stau cu oameni legati de mine doar prin muzica care o asculta, si atat de necunoscuti.

E frica mea de cand am inceput facultatea, dorinta si teama de esec combinate. Acum pot sa vad daca imi pot infrunta provocarea. Oare voi putea spune anul acesta ca mi`am facut toate mofturile si dorintele si ca am incercat tot ce mi`a trecut prin minte? Sper sa pot reveni saptamana viitoare zambitoare si sa spun I did it! De acum nu mai exista nimic ce sa nu-l fi incercat sau dorit si sa nu il am. Cred ca de aceea este asa de interesant pt mine si asa de i need to do this, pt ca e ultimul meu moft, e un moft mare de tot si acum am sansa sa traiesc de capul meu, fara sa fie cineva langa mine, iar daca chiar se intampla ceva, ii am pe prietenii mei acolo ca sa ma ajute.

Imi doresc sa izbutesc singura prin jungla si sa ma intorc victorioasa cu inca un oras invatat. :D Am harta strazilor, si totusi incep sa am emotii...

Festivalule here i come :D:D:D:D:D

0 comentarii: