duminică, 25 mai 2008

Facultate- afirmare?

Oamenii sunt obisnuiti ca sa dea dar au si pretentia sa primeasca. si sunt de aceeasi parere. Nu suport ca un om sa iti dea si haina de pe el si celalalt sa se zgarceasca la o firmitura de paine sau un bob de orez.

Se spune ca oamenii cat traiesc tot invata. De cateva zile am fost trista datorita fetelor. Una are probleme amoroase si cealalta probleme existentiale. Ca deh...Sunt fete!

Sunt in general o fire care da foarte mult si pune mare pret pe prieteni, dar cu timpul imi dau seama ca nici cele mai bune prietene si prieteni nu iti doresc intotdeauna binele si nu intotdeauna iti si spun tot adevarul.

De multe ori mi se intampla sa aflu ceva si sa il impartasesc cu fetele. Se intampla foarte des sa le trag dupa mine si sa le santajez sa isi miste picioarele pana unde am de mers si sa mai iasa in lume. De extrem de multe ori. Si ce primesc in schimb?
Aflu ca ele stiu lucruri de care eu habar nu am, ca afla multe lucruri dar ele nu le impartasesc cu mine.

Adevarat este ca omul cat traieste, traieste mereu singur. Pt a oara o sa mai ma incred in persoane? Cred ca si zilele mele au fost suficient de proaste ca sa mai imi iau prolemele lor asupra mea si sa mai fiu si avertizata si dezaprobata de multe ori ca nu gandesc bine.

Fara nici o rautate, fara nici un sentiment de jena, e viata voastra faceti`vi`o cum vreti.

De azi nu`mi mai pasaaaaaaaaaaaaaa!

Dati si voi cu capul de pereti si suferiti si voi, ca doar sunteti oameni, stresati`va sa aflati si voi ceea ce va intereseaza, dati`va peste cap cand nu puteti sa faceti ceva si nu aveti cum sa le mai descurcati. Invatati sa vedeti cum e sa fii cu adevarat singur, sa nu ai un sprijin si sa nu afli informatii doar stand la un suc. Cunoasteti si voi lumea cum e ea. Eu doar v`am dorit "raul" si doar am fost o "piedica".

Ati venit la Facultate ca sa va afirmati. Dati`i drumul!!!!

Va urez succes!

0 comentarii: