duminică, 25 mai 2008

Pt M.

Duminica si e si dimineata! Cine s`ar dori ceva mai mult? Am un cuplu fericit in camera, care de aseara intr`una o tine doar in pupaturi si strans in brate si ma uit cu drag la ei, si vreau si eu!!!!

Oare? Vreau si eu sa te strang in brate, sa pot sa ma plimb cu tine de mana si sa mi se para ca timpul s`a oprit in loc. Sa nu mai am alteva in cap decat imaginea ta, sa simt ca am fluturi in stomac, sa nu pot sta departe de tine, sa mor de dorul tau, sa fiu mereu vesela si linistita si singura mea grija sa fie sa nu patesti ceva cand nu esti acolo langa mine. Ok...NOT! Nu e deloc ceea ce imi doresc acum. Nu am timp pt a sta si ingriji pe cineva,[ ok nu dati cu pietre, nu am timp de a`mi lasa din timpul meu pt altul, momentan sunt foarte individualista]. Am suficiente de facut si de terminat ca sa imi fac in program o pauza de 2-3 ore pt inca o persoana, [imi fac timp cu greu si pt mine], m`as simti nasol ca altcineva sa se implice in relatie si eu sa fiu doar o parte fictiva din ea. Sunt o groaza de motive si exemple cu asa nu! si asa da!

Imi displac oamenii duplicitari.Poate ca uneori nu ar trebui sa spun lucrurile in fata dar decat sa nu o fac deloc si sa ma autocorectez sa nu am o parere, desi nu intotdeauna are cineva nevoie de parerea mea, mai bine sa spuna lumea ca sunt "cu nasul pe sus".

Am intalnit foarte multe cupluri care imi sunt tare dragi. Am cativa colegi pe care ii respect foarte mult si pe care ii admir, sunt asa de draguti. E vb de Danny si Carly si de Gi si Ale, doua cupluri mature, care se iubesc mult, care fiecare isi urmeaza drumul profesional si in paralel au si viata lor. Sunt niste draguti, niste exemple demne de urmat. Si pe langa ei mai sunt si alti prieteni care se iubesc, se ingrijesc unul de soarta celuilalt, dar sunt si cupluri groaznice, care te si minunezi de ce le poate capul.

[De ce scriu eu postul acesta? Eu, care chiar nu sunt in masura sa ma plang cu ceva referitor la o relatie? Pt ca multa lume va iti, si cativa, cei vizati, vor intelege. Asta degeaba incerci sa o spui "Uite lucrurile stau asa!", mai bine sa auzi "Cauta, deschide ochii si e chiar langa tine."]

Nu mi`am luat nici o titulatura in aceste probleme, dar sunt tanara, stau intr`un camin studentesc, am o groaza de prietene si prieteni, am foarte multe cunostiinte si problemele lor, devin problemele tale, pt ca esti tanar si neinteles, pt ca ai nevoie de experienta si atunci te pui si incerci si tu, pt ca vezi la altul, am in familie niste oameni specializati in asemenea probleme; si revenind la subiectul nostru.

Nu pot sa suport ca cineva sa dea mai mult si altul deloc. Sa il tina pe celalalt intr`o colivie si sa nu iasa sa respire deloc. Nu pot sa suport asa ceva. Si culmea astea mi s`au intamplat si mie si in momentul de fata se intampla cu una din colegele mele. Ce poti sa faci cand vezi ca unul o place si celalalt nu da doi bani pe ea. Ce poti sa faci cand vezi ca unul o scoate in lume si celalalt o tine intr`o colivie? Cand unul ii ofera posibilitatea sa zboare si celalalt o indoctrineaza sa ramana inschisa acolo, sa nu aiba si ea contact cu ce se traieste in viata asta?
Cum sa vrei sa fii cu cineva care nu te iubeste si te tine doar de decor? Acolo exista o sansa ca sa se intoarca la tine si mereu exista sansa ca el sa nu fie fericit cu alta si sa se intoarca la tine, ca doar buna esti si tu, sau mai rau, ca el sa se distreze si tu sa stai asa in stand by si cand are el chef de tine sa iti mai dea un semn de viata....de fapt asta li se intampla tuturor fetelor for the first time when they love. Mi se pare absurd sa nu alegi pe cineva care oricum iti place si sa alegi pe unul care nu da doi bani pe el si mereu sa fii in alerta si mereu nefericita.

Acest post este dedicat pt o persoana anume. Un prieten caruia nu ii puteam spune nimic in fata. Imi cer mii de scuze dar acesta e singurul mod in care pot lua atitudine momentan.
Doar pt M.

0 comentarii: