joi, 22 mai 2008

So i`m back

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris un gand, o amintire, o intamplare. Am si o scuza. Am fost la mare, unde am luat pauza la tot ce a insemnat media. A venit pregatirea ZTS`ului, unde eram mereu prinsa in a raspunde participantilor, mereu cu linkul liga.mec.upt.ro/webmail, a urmat ZTS`ul in adevaratul sens al uvantului si acum urmeaza alte lucuri de facut.

1 Mai soare, cald, bronzat, mare, volei pe plaja, cunoscut lume noua, zambete, chicoteli, rosit, vorbit cu tipul acela dragut, facut poza cu baiatul din Bucuresti, intrat in vorba cu baiatul din Sibiu, imprumutat pantaloni, cantat la chitara, imbracat gros cu haine subtiri, baut bere si suc, cumparat baterii, photo session, concert, shaworma, foc de tabara, wellcome party-lautari, "in casuta noastra", plimbat cu barca, mici, gratare, frigarui putine, volei, mima, pierdut tren, cantat in autobuz, tras tzapa, intrat in vorba cu tipul inabordabil, windows party.....cam asa suna marea la 1 mai.

Inaintea ZTS`ului graba, nopti nedormite, raspuns la mailuri, intrebari, stresat M., stresat A., mi`am luat adidasi noi, ce parere ai?, de ce nimeni nu se uita la mine?, oai mi`am luat si pantofi rosii, ai cu ce sa ii porti?, V. te mananc!, ai trimis aia?, cati participanti sunt?, cand soseste primul grup?, cine vine cu mine?, vreau o cafea, stii ca te iubesc mult!, cati sunt noi?, nu stiu lucrarea asta unde sa o incadrez, vreau sa stam sa vedem ce am eu si ce ai tu, ma plictisesc, vreau acasa, imi e somn, vrea cineva Cola?, smile!, si astia se gandesc sa ma anunte acum ca nu mai vin?, Buna! Laura de la ZTS-Zilele Tehnice Timisoara....,Psst! Vb la telefon, Noah lasa....., vreau si eu poza, cine vrea iaurt?, am dus astazi sa ne facem sandwich`uri, mai este paine?, ketchup nu te`ai gandit?, vreau situatia pana maine dimineata!, ok; daca am timp, deci nu vreau sa ma mai enervez!, nici noi :D=> Inainte de ZTS, cand liga a devenit another home :D

ZTS trezit de dimineata, vb non`stop la telefon, uitat, ecusoane, zambit, murit de somn, mers la gara, mers la liga, mers la camin, mers la gara, urlat, nervi, certat, zambete, cunoscut lume noua, ajuns la gara, 23:58, Casa Poli, ajuns in San Marzano, simtit bine, oboseala, cantat, condus acasa, pat, somn, trezit devreme, intarziat, plimbat, vazut laboratoare, inregistrat video, vb in hol la VEST, vb cu moderator dragut, luat tricou OSUT, facut poze, mancat, pauza, Timisoreana, certat cu responsabil de sala, nr de telefon, declaratii, mers in Q, dansat cu tipul din Cj, scos cu forta din Q, plimbat cu tipul din Pitesti, certat Albert, spus oful lui M., culcat, trezit, facut gura, pierdut autobuz, intarziat, moderat, facut observatie, suparat Oradea, zambit, facut observatie Cj, coffee break, zambit, vorbit Mihai, comentat Danut, baza II, fugit, prins din urma, flirtat, vb prin mesaje, facut poze, dansat cu little black, poreclit Lola, plans, Timisoara by night, nervi, suparata, bere in BierH, Dark, dansat, poze, ciuda, sac, pierdut V., suparat V., Pitesti, nebunie, condus acasa, pleskavita, intalnit grup, somn, incurcat autobuze, tramvai gresit, criza de timp, innot, microfon pierdut, Guszti, fugit prin ploaie,.....Excursie :D

A fost o luna extraordinara. Cu bune si cu rele, cu mult stres, cu multi nervi, dar cu multe bucurii, multe impliniri si mai ales cu demonstrarea ca eu pot!
Va multumesc si va felicit pe voi, cei care sunteti alaturi de mine, pt ca ati fost alaturi de mine, pt ca am zambit, am ras, au strigat, am avut nervi, ne`am ajutat si pt ca am fost o echipa.
Iar voua, participantilor, pot doar sa va multumesc pt cum v`ati comportat, pt oamenii pe care i`am cunoscut si pt prieteniile pe care le`am legat. Imi e dor de voi toti si sper sa va pot imbratisa si saruta cat mai curand!

Imi e dor de voi!

0 comentarii: