miercuri, 25 iunie 2008

Impinsa in bratele altuia


De ceva vreme am devenit un observator fin cu toti cei din jurul meu. Vad cum se comporta cuplurile, cum se comporta cei singuri. Am invatat sa ascult, dar mai ales sa tac. Privesc in trecutul meu, privesc la ce vad acum si imi fac pareri despre oameni si ce e bine si ce nu.

Se intampla deseori ca doi oameni sa se placa si din cauza unei prostii sa aleaga drumuri diferite, desi ii vedeai impreuna pt mult timp si ii vedeai cum se aseamana. Se intampla ca unul dintre ei, dintr`o greseala, dintr`o interpretare gresita sa vrea sa se razbune si sa il impinga pe celalalt in bratele altuia. Why?

Sufera amandoi, dar nu au curajul sa recunoasca, decat prea tarziu, cand cea de a treia persoana este deja parte din viata celuilalt.

Este corect? Este moral? Mai exista Dumnezeu? De ce EL, the big master sa fie de acord cu asa ceva?

Incurcate sunt caile domnului. Incurcata este iubirea. Incurcati sunt oamenii. complica tot ce prind. Viata, morala, gandire.

Ce va fi?
Decizia de a merge mai departe si a intra in jocul acesta? Normal decizia e doar a mea.....

0 comentarii: