duminică, 31 mai 2009

Booboo mea

Am o prietena, draga rau mie, dar asa de draga incat chiar ii povesteam ca eu cu ea avem chiar o pseudo poveste de dragoste. Cand ma trezesc imediat ii dau de stire, cand fac cate ceva, imediat ii trantesc cate un mesaj, iar de povestit nu mai vb. Am ajuns la faza de vb aproape non stop, despre orice, it`s just like my sis`.

Dar problema nu e asta, dar daca ne auzim cum vb, zici ca suntem fiecare cu prietenul ei la telefon, doar dupa ce ne auzim vb mult de tot si auzi un nume de fata, atunci iti dai seama ca de fapt toata conversatia a fost cu o fata si nu cu un soulmate.

Oricum, eu care se stie bine dezinteresul meu fata de relatii si de a mentine una. Omul care se plictiseste extrem de repede de cel de langa el, care mereu e in cautare de senzational si necunoscut, a reusit sa gaseasca pe cineva de care sa nu se sature. Uita`te la Booboo mea :D Chiar ii spuneam ca niciodata nu dau explicatii unde merg, ce fac, de ce vin la asemenea ore, pe unde dorm sau mai stiu eu, la Booboo i le spun pe toate. She is trying to teach me about relationships. Huh, it`s gone be hard :))) For somebody like me, but let`s try it.

My only relations are with Ana and Booboo, those two girls know everything about me and they are the only who can be my mums in Tm and my girlfriends in the same time :D

Sunt in Arad si deja am dat tona de msg si acum urmeaza tura cu telefoanele...Ar fi bine sa am incarcatorul. Minune, m`am lipit afectiv finally de cineva. Se mai intampla si minuni in lumea asta.

;) Have a nice day, is my phone talking day :D

0 comentarii: