marți, 29 iulie 2008

Ce sa te faci cu oamenii astia?

Hai sa va povestesc!

Era undeva o primavara frumoasa cand am cunoscut o persoana, care mi se parea ok. Era din cercul de prieteni in care eram si eu. Cu timpul am inceput sa ne intalnim in diverse locuri[chiar nu conteaza unde, ce si cum] si am inceput sa intram in vorba. Era chestia aceea de salut, ce mai faci?, cum mai esti?, intrebari de intretinut conversatia, dar nici decum, de o construire a unei relatii. Eram doar din acelasi cerc de prieteni si ne acceptam. La inceput mi se parea super ok, pana au aparut primele semne ca de fapt aceasta persoana este un actor perfect.
Pe langa aceasta, care mi`a fost confirmata mai tarziu, am observat un lucru....aceasta persoana nu ma poate suporta sub nici o forma.

Prima data era chestia aceea...yeah right...i`m not tht important, dar cu timpul, acest lucru mi`a fost dovedit si prima data chiar nu mi`a venit sa cred. Pe urma m`am obisnuit. Nu credeam ca un om poate sa tina atat de multa ura. Dar e normal ca oamenii sa nu fie la fel ca mine.

Sa ne lamurim! E o persoana ok din afara, daca nu stai sa o privesti profund. Incearca sa obtina ceva de mult timp, dar se pare ca la un moment dat i`am incurcat planurile, fara sa imi dau seama. OK! Sa fiu sincera, nu ma interesau planurile tale. La mine era vb de o distractie. De o noapte, de o amintire din trecut, la acest actor era vb de un inceput, de o dorinta veche si de un moment gandit ca ar fi favorabil.

Ok! Am fost rea? Not really! Era vb de mine si de ceva din trecutul meu, pe care din cate stiu eu, sunt proprietara. E proprietatea mea trecutul meu, concursuri, pariuri, planuri, cluburi....eu apar acolo, sunt amintirile mele....Nu am de ce sa ma simt prost ca ti`am incurcat apele Actorule!

[Ii voi spune asa pt a nu lasa loc de interpretari! Nu e nici baiat, nici fata, e doar un actor pe nume Actor ;)]

Se face ca acest actor nu ma mai suporta de atunci si ura si invidia e aratata pe fata. La inceput se incerca fatza aceea de cuc, dar cu timpul vazand ca nu da roade, si ca sunt o persoana prea echilibrata ca sa intre in joc, aceasta ura a inceput sa fie cat mai evidenta. Au fost multe momente in care aceasta fiinta a reusit sa ma enerveze si sa ma calce rau de tot pe nervi, sa imi vina sa iau actorul si sa matur peste tot cu el, dar demnitatea si diplomatia nu m`au lasat. Astfel ca, fie ca era vb de un mare eveniment, de o zi de nastere, de o petrecere, unde eram amandoi invitati, fie ca era ziua unei bune amice de ale mele, fie care era un eveniment public si eu eram doar o reprezentata, trebuia sa il ignor. Totul ar fi fost bine, daca acest Actor nu era si mai parsiv, sa vina si sa stea de vb cu bine, asa doar din vf limbii si de ochii lumi si sa nu ma ia la dans.

Ipocrizie pe fatza! Dar asta e Romania si asta e lumea in care o sa ne invartim mereu. Pana acum eram doar o straina in cercul actorului, acum am devenit o prezenta destul de frecventa si am inceput sa leg prietenii cu vechi prieteni de ai lui. Ce a urmat? Despartirea actorului sau departarea de amicii sai.

Oare chiar atat de mult poate sa tina un om ura? Cum sa urasti si sa nu suporti pe cineva, pe care chiar nu cunosti in adevaratul sens al cuvantului, doar pt ca ti`a incurcat tie ploile?

Gandeste`te actor draga, ca nu am stiut nimic din trecut! Am fost o victima la un moment dat si se pare ca tu ai vazut altceva. E o adevata rusine sa iei atitudinea aceasta fatza de un om care nu ti`a zis sa te dai mai incolo sau care nu ti`a adresat un cuvant urat, dar iubirea asta....Ce sa te faci si cu ea?

In general sunt o fire care nu ma las batuta. Nu am obiceiul sa pierd ceva decat cand obicetul dorit nu prezinta prea mult interes. In general merg pana la capat cand vad ca am reusit ce mi`am dorit si depinde de cat de usor primesc victoria, asa de mult o si pretuiesc, ehh in cazul de fatza iti spun doar "Spala`te pe cap!" [continuarea expresiei e de prisos]. Daca tu ai tinut atata ura in tine si mereu ti`a fost frica de mine, pot doar sa iti spun ca nu reusesti sa tii nimic cu forta langa tine. Ai asteptat prea mult pt un nimic. Iti vei da si tu seama de asta, dar la cat bine mi`ai dorit pot sa fiu si eu afurisita[desi nu imi sta in fire] si sa iti doresc doar jumatate din cate mi`ai dorit tu.

Nici nu are sens sa ma stresez la cata fericire vei avea. Esti doar un actor aiurit care si`a dorit prea mult, vei gusta si vei fi dezgustat actor draga!

Acestea fiind spuse, am un link dragut unde veti afla mai multe despre Actor...cunoscatorii stiu de ce ;) click

Cand eram si eu in frageda pruncie ma enervam, ma uitam urat la lumea care imi face rau si ma lovea, acum ii privesc cu zambetul pe buze si chiar ma amuza. Am invatat sa cunosc lumea si sa stiu ce hram poarta fiecare, tu dragul meu Actor mai ai ceva de invatat.

Pot doar sa iti spun ca esti inca o persoana pe o lista, care numara deja 5 persoane, carora le e frica de mine si pentru care, in imaginatia lor, prezint un adevarat pericol.

Ma bucur ca dau batai de cap unor oameni si se pare ca devin pe zi ce trece, tot mai importanta si viata mea prezinta un real interes, daca nu aveti altceva mai bun de facut, spor la urmarit Actorilor.

Happy birtday to my dad!!!

0 comentarii: