luni, 7 iulie 2008

S`a sfarsit! It`s officially over!

In seara aceasta am luat o decizie. Singura, e drept, am decis ce e mai bine pt noi. Poate voi fi catalogata individualista si indiferenta fata de parerile altora, dar asa e cel mai bine.
S`a sfarsit o lunga perioada de timp, multe bucurii, multe zambete si rasete, multe lacrimi si zile in sir de copasiune, nervi, aventuri, dorinte, emotii. S`a sfarsit vremea noastra. E vremea sa o luam fiecare pe drumul pe care il viseaza si sper sa ai parte de mult noroc si sa gasesti persoana potrivita care sa iti stea langa tine. Oricat am incercat si m`am straduit, se poate observa clar ca sunt mult mai diferita decat tine. Sunt extrem de schimbata de cum ma stiai tu, sunt mult mai matura si imi este greu sa revin la ceea ce am fost acum 2-3 ani. Nu mai vreau sa ajung de unde am plecat si nici nu vreau sa ma fac sa imi para rau singura.
Stiu ca nimeni nu e vinovat. Faptul ca nu poti pune piciorul in prag, ca nu stii sa spui tare si raspicat. Ca lumea nu te asculta si nu te baga in seama, da intr`adevar, nu esti de vina, poate eu sunt altfel si poate eu nu accept orice de la oameni. Acesta este si motivul pt care spun acum pa!

Da! A fost cea mai serioasa hotarare pe care am luat`o. Si stau sa ma gandesc cum inainte sa ies din casa ma gandeam sa iti dau o sansa, de fapt nu tie ca om ci prieteniei noastre, relatiei pe care am avut`o, pt ca adevarul e ca merita. Am mers sa ma intalnesc cu tine doar pentru ca sa nu iti platesc cu aceeasi moneda, sa nu spui ca o fac intentionat. Dumnezeu e sus si le aranjeaza cum e mai bine. Asa a fost sa vii tot tu cu capsa pusa, sa vii si sa ai nervi, cand eu nu eram devina cu nimic. Ti`am zis ca roata se intoarce, te`am prevenit….chiar azi. Ce adevar in vorbele mele! Cata profunzime! Si erau spuse initial la suparare…si ce s`au implinit. Ai vazut ca si eu pot avea telefoanele inchise, ca si daca nu vreau pot sa raman fara baterie, ca atunci cand ai nevoie de mine pot sa fiu si eu inaccesibila si ca atunci cand nevoia te incearca sa ai senzatia de singuratate.

A fost o despartire spusa direct, in fata Catedralei Catolice din Arad. Ca semn, inainte de a spune decizia si hotararea mea, pe strada a trecut primul meu iubit. Iubire din care a ramas doar amintirea, si persoana pe care fiind prea ocupata sa vb cu tine, nu am reusit sa o salut. Ma gadesc ca peste ani, cand cine stie unde ne va purta meseria, scoala, prietenii si gandurile. Peste mari, peste munti, oricum departe, si vom fi, precum am fost cu Vic, sa fim prea busy de a da un salut.

Nu cred ca m`am despartit de cineva, de care, fie ca am spus eu, fie ca a spus cealalta persoana, “PA”, sa nu ma doara. Acum nu a durut. A fost ceva ce venea de la sine. Trebuia luata decizia de mult. Dupa cum spuneai si tu, te`am iubit, te iubesc si mereu vei fi in viata mea, vei fi acolo persoana care pana acum era langa mine, e timpul sa las locul acesta alteia, care stie sa se ingrijeasca mai bine de mine, cum e timpul sa las pe altcineva in viata ta. Nu e suparare, nu a fost cearta, nu au fost lacrimi. Nu inseamna ca nu ne mai salutam pe strada, ca nu mai vb cand ne vedem, ca nu ne mai sunam sa vedem daca nu am murit, ca nu mai iesim la un suc sau o plimbare. E o despartire-departare.

Mult success in ceea ce vei face. Multa sanatate si fericire. O vacanta frumoasa. Mi`a parut bine si chiar nu regret nimic, spre deosebire de unii oameni ce au trecut ca innot prin viata mea, ai lasat ceva frumos acolo.

Nu regret ca te`am cunoscut, dar nu regret nici ca am luat aceasta decizie. Desi ma cunosti ca fiind fata care da sanse, inghite, vorbeste multe si iarta mult, care se daruieste trup si suflet, desi radem, glumim, sunt momente cand devin serioasa si spun lucrurile care ma deranjeaza. Se stie ca rabd, dar ma si tin de promisiune. Nu a fost amenintare, asa au fost lucrurile aranjate, oricum eu m`am saturat sa rabd si poate iti e ciuda ca renunt acum, dar in acest moment nu mai faci parte din planurile mele si nici nu vreau sa le modific pt a te include pe tine in ele. Decizia e irevocabila! La un lucru m`a ajutat si Narcis, acela de a lua o decizie o data si a merge pana la capat.

Drum bun!

0 comentarii: