marți, 1 iulie 2008

"asta m-a enervat pe mine la tine"

Bai! Daca sun pe cineva, insist si iar insist...evident ca am o problema si am nevoie URGENTA de cineva. Cand nu raspunde omul e una, dar cand da ocupat sau iti spune ca nu e momentul potrivt ca el are chef sa asculte melodia de la radio, atunci fa`ti vant si zbori de la fereastra! Asta e pentru cine se simte! a

Daca intru pe mess si vb cu tine si iti spun ca am nevoie de o parere inseamna ca asa e. In momentul in care incepi sa ma iei cu garantii si alte tampenii si cum a fost in trecut, cum era cand eram nedespartiti si cum era cand nu scapam unul de altul, si totusi te rog sa imi spui ce anume trebuie sa stiu si ar trebui sa ma intereseze la ceea ce te`am intrebat, si imi spui ca sunt culmea si cum ma simt cand nu ma bagi in seama iti spun sa te duci invartindu`te in viata si sa faci pasi din orizontul meu. Chiar nu avem ce discuta. Un film cu o terta persoana, de o zi, doua saptamani, trei luni, it`s more important than an old friend, care te intreaba o fraza o data la un secol! Oau like bro`s. YEah shit! Thnx Ovi. Nice like always. Nu stiu ce a fost in capul meu sa te intreb, i know u are too busy always. Always ma pot lua dupa ce spui sa fac 3 pasi si din aceia 2 siguri dau cu capul de toti peretii. So scuza`ma ca ti`am stricat seara romantica si ca am inceput sa vb desi jurasem sa nu mai am treaba cu tine.

PS: Un post in care imi exprim indignarea asupra oamenilor care au facut parte din viata mea si care se uita mereu in TRECUT si stiu sa faca mereu comparatii si aluzii. Va doresc o carare batucita si fara pic de inflexiuni.
PS1: Voi scrie si despre umbra. Astept sa termin cu examenul si pe urma va voi povesti indignarea care urca tot mai sus in mine.

O seara placuta!

0 comentarii: