luni, 7 iulie 2008

Piata Romana nr. 9

E ora 13:31. Sunt in sala de lectura. Sunt fericita, sunt plina de viata. Astazi zambesc si simt cum incep sa imi misune fluturasii in stomac. Maine am examen. Mai am foarte mult de invatat dar parca nici asta nu mai e o problema. Exista solutii sau cel putin mi le imaginez. Dar toate acestea le reusesc datorita euforiei ce m`a cuprins. Asteptam aceasta clipa de ceva vreme. Ne stim de ceva vreme, suntem amici, am fost peste tot. E frumoasa senzatia. O asteptam si parca imi pierdusem deja si speranta. Ii povesteam lui Time si lui Zoli ca si eu vreau asa ceva cum au ei. Ehhh acum am gasit persoana. Ramane in secret. Ramane acolo ascunsa.
Resita. Ce ora minunat! Frumos si unul dintre locurile unde am radiat de fericire.
“Asa ca vino sus daca ploua, Piata Romana numarul nou….”
Cant de entuziasm. It happened! “am noua vieti”….yeah I scream in the hole room….Anyway sunt doar cu Simonik.
So spor la treaba, me too happy to realise the big probl about this exam.

0 comentarii: