joi, 21 mai 2009

The end

Era candva o melodie cu "timpul parca sta in loc"...ohhh da, doar ca in ce priveste Politehnica din Tm si munca de voluntariat, ai avea nevoie sa intinzi timpul ca pe o guma lunga de mestecat. Remember gumele acelea la metru cand eram mici copii? Noh asa si cu timpul nostru.
Realizez acum ca am ajuns sa valorific fiecare minut. Un somn de 5 minute in plus este dar de la Dumnezeu. Asa si viata dusa la Poli si mai ales si implicarea in diferite ong`uri.
Bun, dar toate duc la un sfarsit. Yee!!! In sfarsit am ajuns sa spun gata!, s`a terminat cu tot! Planul de a lasa pe altii sa invete si sa prinda experienta, in sfarsit il pot concretiza.
S`a terminat cu ZTS, s`a terminat cu Balul Balurilor. Anul acesta a fost plin in ceea ce a insemnat LSFMT. Dar cum omul care da de gustul voluntariatului nu se lasa asa usor, am mai avut de`a face si cu alte ONG`uri, unul pt debate, altul cu straini si cu integrarea lor in Romania.
Ehh acum incepe pauza aceea, pe care o asteptam de mult. Gata cu evenimentele mari din LSFMT, iau si ei pauza si o data cu asta si eu. Huh. Bine ca a fost bine pana acum si totul a iesit ok, cu anumite scapari, dar din greseli invatam. :D

So let`s see! Ce altceva avem de facut in afara de Algebra, Programarea Translatoarelor, Fundamente de calculatoare si Fundamentele ingineriei Software, mai facem? Hmm...Momentan as vrea sa fie somn si plimbari si cat mai multe intalniri cu prietenii, dar cu examenele sunt la o zi, doua unele de altele, stresul devine groaznic.
Oricum, am reusit sa imi umplu bibloteca aia mea micuta, cu ceva carti pe care am ajuns doar sa le rasfoiesc in mare, cel mai mult imi doresc sa am timp sa citesc de dimineata pana seara, dar oricum timpul acesta va fi foarte scurt...can`t wait to go and to work `til the morning out there! :D
Pentru unii poate parea o prostie, dar singurul lucru care imi lipseste atat de mult sunt plecatul pe munte cu cortul, serile ce le petreceam pe terase cu prietenii si starea aceea de euforie in plina primavara, in care ascultam katie melua si eram o lazy rau de tot!

Impresii de ZTS
A fost foarte dragut. Imi pare rau ca nu am mai fost la fel de prinsa precum anul trecut. Anul trecut m`am bagat in organiare nestiind nimic. Eram un boboc in ceea ce insemna liga a studentilor si am inceput eu sa muncesc, sa prind din stanga, sa aflu din dreapta, era extraordinar sentimentul. Dar anul acesta desi majoritatea participantilor au fost deja vechi prieteni, munca a fost mult mai usoara. Oamenii din echipa si`au facut cu adevarat treaba, iar golurile au fost umplute foarte usor, comunicare existand foarte bine. Degeaba gurile rele se iau si dau in echipa, avand in vedere ce au facut altii si cum au lucrat, consider ca a fost cea mai ok echipa, singura care a comunicat si oamenii s`au mobilizati si au fost deschisi si dispusi sa ajute. Acum ca exista unul sau doua prune verzi, se maturizeaza si invata. Asta a fost un raspuns pt cei care mereu de iau de oamenii si de faptul ca exista obligatii. Intr`o munca voluntara exista bun simt, responsabilitatea vine impreuna cu valorificarea eforturilor si in alte moduri.
Anyway! Ce mi`a placut cel mai mult, ca am putut sa stau cu prietenii din tara, sa povestesc si sa vad impresii, idei si vise. Schimb mare de informatii intr`un timp exagerat de scurt.

Oai si m`am pus sa povestesc de`a fir a par si eu am de facut exercitii.
Sa ne auzim curand.;)

0 comentarii: