sâmbătă, 2 mai 2009

Inca aripile ma tin

"Oricat mi-ai spune, timpul nu-si ascute gheara, desi arcasi cetii spre mine isi reped sagetile vestirii, sunt tanar. Buna seara!"

Hai ca printre picaturi am ajuns sa pun mana pe Ceresica si sa o iau la butonat. Ale se bucura din plin de ea. Dar ce sa faci cu musafirii? Mai inchizi un ochi, mai pun un pansament mare de tot in fata, ca trebuie sa fii ospitalier si nu tiran.
Ieri am ajuns sa bat recordul meu de stat in mall si de stat la cumparaturi. De la 13 jumate pana la 20. Am reusit sa ma intoxic de cumparaturi, mi`am satisfacut dorintele modei pt cel putin o luna. Deh rochii, sandale, blugi, bluzite...Mall stress.

Bun, sa o luam de la capat. Geez iar zbor dintr`o parte in alta. Iar ma grabesc. cum spune So` mereu pe fuga, mereu in viteza. Acum zburam la Zoo. Sunt gazda buna. Mergem la mall, mergem la catedrala, mergem la zoo, la gr botanica, muzeul satului, Carturesti, ahh sa nu uitam de galeria care i`o vom face lui Poli contra Farului...

Grr...zboara timpul si Adina e jos.
Bbl.
Big hug.

0 comentarii: