miercuri, 27 mai 2009

Pt un Neaos Curios

Ahh, dar ca sa fiu bine inteleasa, chiar nu am nici cea mai mica problema in dragoste. Mereu e lucrul cel mai de interes al romanului. Care cu cine mai umbla. Serios!

Am pus versurile ieri pt ca mi se par super tari si pt ca Spin cu a lor melodie, imi aduc aminte de cum eram in tineretea mea.

Tin minte si acum suferintele si iubirile din liceu, cu Manar, "carja mea", cum Robi si Sali imi stergeau nr din telefon sau mi le inlocuiau, cu Laurentiu si plimbarile lungi venind de la Poto; continuand cu cele din facultate, cu Victor, si cu Rares si Clujul lui, cu adevarat magnific. Perioade pline de zambete si de inocenta, pline de suferinta dulce si de drame nescrise.

Aceste lucruri au ramas in amintire si le privesc cu mare drag, dar asta nu inseamna ca dedic cuiva anume melodia asta. Intr`adevar, au fost persoanele marcante in viata mea, care m`au facut sa ajung fata de astazi si care mereu au ocupat un loc in inima mea.

Si acum vine intrebarea fireasca, domnule curios, daca nu le dedic lor aceasta declaratie de dragoste, lui Vic, lui Laur sau lui Rares, cui crezi ca i`as spune eu ca "Amintirea ta, Ma rascoleste intr-una Imi frange inima Nu inteleg de ce Esti in mintea mea "? La Pleata`n Vant? Asa zic si eu, imi e dor de Pleata ca nu l`am vazut de 3 zile:))))))? Dar pana sa ii zic asa ceva...Sa fim seriosi...Eventual invatam acordurile si i`o cantam la geam sau in plin Happy....

Vorbeam cu ARL astazi de ascendenti si zodii. Se spune ca ascendentul isi face simtita prezenta doar dupa 30 de ani, la mine instabilitatea a aparut imediat dupa Rares, adica imediat dupa vara si toamna din Cluj, si vad ca o tine bine de tot :)))

No` bun. Stai ca nu de mult timp am fost facuta de un nene, cunoscut el prin Tm, ca sunt o instabila din punct de vedere emotional. Asta din cate am inteles eu de la el, s`ar traduce ceva de genul "te plictisesti prea repede, nu vrei gelozii si sufocari, vrei sa fii libera, fara dat de raport, sunat in fiecare zi si mai ales raspuns la telefon".

Instabilitate, instabilitate, dar daca e pana acolo, i just had fun. :"> Bun recunosc ca ai fost, dar ai fost un crush, si mi`a trecut foarte repede. Eu cu ce sunt de vina? Si faptul ca nu ma stresez sa raspund de fiecare data la telefon, pur si simplu nu am timp.

Ahh dar nu v`am zis ca asa mi`a tunat mie in cap zilele trecute ca trebuie sa merg la un control la ORL, ca imi e frica sa nu fac cancer la urechi si sa vad cum stau cu auzul, pt ca atat de mult am vb la telefon la ZTS si imediat dupa, cu Balul Balurilor, incat acum pur si simplu nu mai vb la tel. Raspund e drept dar foarte greu si doar la apropiati si rude.

Si unde am ajuns de la un simplu mail....Nene curios, sa fiu draguta si sa nu iti dau adevaratul nume, te las pe tine sa alegi daca te numeri sau nu, printre barbatii importanti din viata mea.

Oricum stii cum se zice: "Toti facem greseli si avem esecuri".

0 comentarii: