joi, 21 mai 2009

Lazy summer days

As i said, a new life begins

Vreau ceva...parca as manca o inghetata, dar parca daca am baut kefir, nu pusca. Domnule nu pusca, si daca nu pusca, nu pusca.

Imi vine sa sun si sa povestesc la telefon cu cineva. Cosmote sau Orange? Minutele stau acolo, acum ca totul s`a terminat in sfarsit ajung si eu cu facturile de telefon la sume rezonabile si acum nu mai am cu cine sa vb. Inainte cand era Z, povesteam toate aiurelile si mereu aveam amandoi costuri exorbitante. Nu`i mai bine acum cand fiecare e fericit in partea lui? In sfarsit ne`a venit mintea la cap! Si totusi dupa orele care le`am petrecut saptamaniile astea la telefon, nu cred ca e o idee buna. Parca aud si acum sunetele ciudate din urechea stanga. Saraca! :P

Timpul l`as opri in loc si m`as propti intr`un toiag, am primit odata un toiag de la un prieten, bai era misto, chestii inscriptionate pe el, dar cum sunt o imprastiata, habar nu am pe unde e, anyway, gasesc eu bata unde sa ma proptesc. Si cred ca Arl ar fi super happy sa ma joinuiasca. Dar parca ar fi fain daca am iesi toata gasca. Vai si sa il vad pe R cu pletele fluturande :)) Da` tu, ca mi`a fost dor de voi toti. Ieri cand v`am vazut si am vazut pozele m`a apucat dorul de munte si de folk si zdranganit cu chitara. A fost fain in HD, but still...I missed "Un` te duci tu mielule?". Oai deci cred ca radeam de ne spargeam daca era sa urcam pana la cetate. Ca sigur se gasea unul nebun care sa spuna ceva de faptul ca am uitat apa, sau daca era in locul meu alduia compania comunista :))))

Ieri eram in al noualea cer cand v`am vazut. Asa aliniati, cuminti, asteptand ca niste copii placinta calda cu mere. Oai si cum aveati emotii si incercati sa ii ridicati moralul si sa fiti cat mai puternici pt el, desi era plin de lume necunoscuta. Si momentul cand apare si EU in peisaj, cu capul in nori si extrem de interesata daca ARL mai vine sau ce naiba, de am dat pe blugii tai cu Redbull, dar lasa ca te`ai bucurat cu A de el ;)) "Si eu ce fac acum? Stai ca am mainile calde, se usuca"

Oai daca nu era sus cu mine Rc, cred ca lasam profi fain frumos sus si zburam la voi jos. Deci cum sa sed singura acolo. Da macar ca Rc a fost ok si ne`am poposit pe o treapta si am povestit in timp ce lumea avea treaba pe scena. Acum pe tine pleato stiu ca nu era moodul obisnuit si cel mai bun event, da` stii cum e. II sustinem frate cand au spirit de artist. Ca si noi avem, au Doamne. Mai ales cu cele din Happy si cand ne apuca cate o lalaiala.

Numa` bine ca trece Arl prin dorm si ne plecam sa va multumim de atentie, pleata`n vant "sweet distraction"


Memories of yesterday/ Can't think about it ...nothing but you/ Never gonna fade away.../ Even if you dissapear from view...
Sweet distraction...you're always on my mind/ Sweet distraction...same feeling every time/ Clear intention...just wanna make you mine/ Sweet distraction...same feling every time
Lazy summer days...wash away/ Under the spell of soft summer rain/ We are all same



Arl e pe drum, Rc a terminat cu examenul de azi, gata e inginer omu`, deci deseara e iures. R sigur vine cu al ei friend. So after party :P

"Sweet distraction"

0 comentarii: