marți, 26 mai 2009

Sunt singura in noapte
Si simt iar lipsa ta.
In camera goala,
Ma doare linistea
Poate maine imi va fi bine,
Poate voi uita
Privirea ta ce ma arde
Imi frange inima.
Sunt atat de departe de tine
Ma ascund in umbra mea.
Sunt eu de vina
Sau e vina ta?
Dar acum nu mai conteaza
Cine a gresit,
Nu vrei sa sti
Si nici nu-ti pasa
Cat de mult te-am iubit!

Amintirea ta,
Ma rascoleste intr-una
Imi frange inima
Nu inteleg de ce
Esti in mintea mea
Poate imi va spune cineva.....vreodata

Departe de tine,
Ma-ntreb, in lipsa ta,
CIne-i de vina?
Poate-i vina mea
Cand nu gasesc raspuns la toate
Traiesc din amintiri.
Ti-am dat inima mea,
Ti-am dat dragostea mea,
Mai mult de atat n-am sa pot da

Amintirea ta,
Ma rascoleste intr-una.
Imi frange inima
Nu inteleg de ce
Esti in mintea mea
Poate sa imi spuna cineva...vreodata
Daca vreodata am sa te pot uita!?

ha..ha...ha...
ha..ha...ha...

Amintirea ta
Ma rascoleste intr-una
Imi frange inima
Nu inteleg de ce
Esti in mintea mea
Poate sa imi spuna cineva...
Dak te voi uïta....vreodata!?

0 comentarii: