sâmbătă, 30 mai 2009

TH si exams

Acum scriu putin, pt ca scriu in graba, e 4:01, dupa niste mailuri trimise in interes de faculta, note seminarii si examene, sper sa apuc sa dorm normal la noapte. Maine de dimineata ma pun si incep sa invat tare de tot pt partea I FIS.

E ceva normal ca sa fiu mereu pe drumuri, mereu in sala de lectura, pui mereu si orice dupa....Sigur o gasesti pe Laura in Sagului, pe Ana Ipatescu, in Giroc, in Lipovei, la Padurea verde, Complex, Stadion...everywhere. Daca ar avea cineva timp sa ma urmareasca, cred ca s`ar lasa pagubas.

No bun. Am terminat cu partea II din FIS, gata cu PT, mai avem PMD, SO si TS. Doamne ajuta!

Ahh astazi a inceput Th la Liga AC(Treasure hunt)si au sosit omuleti de peste tot din tara :D si eu sa nu il vad pe Manases si sa il vad doar pe Natzi? Cred ca oboseala isi spune cuvantul.

Oai tot astazi si oamenii pt prima data cand nu m`am inteles in comunicare cu ARL. Prea obosita sa aud ce spun si cum o spun :))))

Oai si nu am mers la pleata mea. Si mielul o canta la altcineva :((( Macar sa se simta bine oamenii pe acolo. Off vad ca totusi mai pot fi si eu stabila cat de cat sentimental, asta ca sa nu zica Ovi iar ca eu nu ma atasez de nimeni :P Dragu`mi de pleata mea :D

Big hug din c19, ca pana la tine nu e departe si sper sa o prinzi.;)

0 comentarii: