luni, 25 mai 2009

Scrisoare deschisa pentru “Adu`i Doina”

Sunt nemultumita de doua lucruri. Unul ce mi s`a intamplat acum in plina noapte, strigator la cer spun eu, si unul ce l`am obsevat ieri in drumul meu spre scumpa casa.

Deci sa incep cu ieri. E aiurea de tot ca de cand cu alegerie astea, vezi pe toti stalpii si peste tot sute de afise, portocalii, rosii, albastri, verzi. Fratilor mai bine ati proteja padurea. Va bateti de zor doar de ochii nostri. Si asa jocurile le faceti voi. Macar scuti`ne de invazia asta cu afise electorale.

Si acum sa incep cu un nene, prieten bun de al meu, care a facut astazi o fapta ce m`a scandalizat, precum se spune si "la tara". Sa ii spun "Adu`i Doina" acestui nene. Stii uneori in viata omului se intampla lucruri la care nu te astepti, dar trebuie sa mergi mai departe. Ciudata este atitudinea acestui "Adu`i Doina" care mai nou ma are pe invisible, ba pe available, pai mai om bun ce esti....esti tu normal la cap? Dar ce ceapa ta am facut? Pt ca tu esti un ametit si jumatate si pt ca dai cu piciorul la sensul vietii tale si la motivatia ta, sunt eu de vina? "Adu`i Doina", ia hai fa pasi din calea mea, ca nu te vad bine. Prieteni, prieteni, dar nu ma bagi pe mine in problemele cu personalitatea ta tampita si cu trecutul tau plin de pipite prost imbracate si cu inteligenta zero. Vrei sa fim prieteni, fa ceva, ca nimeni nu vine cu tava intinsa la maria ta. Ia o decizie, nu ramane in mocirla cu prietenii tai ratati. Sau poate gustul carnatilor oltenesti in mocirla aia iti face placere! Nu iti pune intrebari, "Adu`i Doina" are un nume predestinat.

E ales special pt tine si DA are legatura foarte mare cu realitatea si nu a fost ales intamplator.

Bai copile, fa ceva!!!

0 comentarii: