luni, 7 ianuarie 2008

First Step!

Duminica...6 Ianuarie 2008... Am ajuns in Timi...Alina ar spune "IN SFARSIT", dar eu nu pot spune decat "O alta lupta se intrevede...Ce frumos era la Arad". Cu bagaje, cu mic, cu mare, am reusit sa le pun pe toate la loc lor, sa dorm in "patul meu" si sa imi doresc sa nu vina prea curand dimineata, pt ca un alt laborator de Sisteme de Operare ma astepta. Adina, profa de lab, e o draguta, problema mare este UNIX`ul care e urat rau de tot si nu reuseste nimeni sa inteleaga o boaba.
Gata cu pesimismul! M`am trezit la 8, desi Morandi si a lor Angels cantau neincetat de la 5:38, cand teoretic trebuia sa ma trezesc sa fac cunostinta cu "pipe`ul" sau "fisierele de comenzi", doua din laboratoarele la care am fost prea lenesa sa ma trezesc, sau am avut alte activitati "extracurriculare" care nu includeau Sistemele de Operare. Am mers la faculta, unde ne`am intalnit cu cativa colegi, ne`am urat "La multi ani! " si sanatate, si fericire si cat mai mult succes in sesiunea ce urmeaza, si ne`am bucurat teribil ca nu am facut laboratorul, desi nu e chiar placut avand in vedere ca pe sf saptamanii avem de predat proiectul la PMD(Proiectare Microsistemelor Digitale) si un proiect la programare, ceva lucrare la seminar la TS(Teoria sistemelor), plus ceea ce e mai important PREZENTELE LA SPORT. Asa e studentul la Poli....Toate pe ultima suta de metrii..Daca se poate sa fie prezentat un proiect la 2 saptamani dupa termenul limita....Oau..ar fi de vis.
Si cam atat ar fi cu chinurile...Ca mai sunt multe ele..Doar energie sa ai si timp. Asta e cea mai mare problema a studentilor. Niciodata nu avem timp, ne zboara printre degete..Si atunci cand intru in criza, ma asez confortabil in pat, si las pozele de la Arieseni sa ma motiveze....Schiatul, chefurile, drumurile, frigul...s.a.m.d...Si cum fiecare lupta pt telul lui....Here i come! Partie ca vine Ceresica cu mult elan...Sau poate mai bine stau sa imi treaca? :D
Mult succes si voua in sesiune! >:D<:*

3 comentarii:

Anonim spunea...

bre, ti-ai tras blog! :D
foarte bine ai facut! :)

condoleantele mele pentru TS si SO, eu am terminat cu ele (doamne ajuta!)

mai am proiesctul de pmd de terminat si porcaria aia de program la poo, fir-ar.

In rest... multa bafta si tie in sesiune :|

Mihai Martin spunea...

:)) Hey - chiar speram sa gasesc in primul post un indiciu asupra facultatii tale. Si daca tot mi-ai amintit de Adina, 'asistenta cu cei mai frumosi ochi de la AC'... am realizat ca... noi suntem in acelasi an?!? Anul III, right?

Dar de ce Dragomir? Restanta de an?

Niniveh spunea...

Da suntem colegi de Facultate, dar nu de an. Acum intru de abia in anul III. Eu sunt la Info si facu multe materii cu anul III IS si Calculatoare. ;) And yes Adina is one of the sweetest teacher we ever had.