sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Primavara!!!

Sambata! Iubesc aceasta zi. In fiecare sambata ma pot trezi tarziu. Pot lenevi, pot sa ma bucur parca mai mult....Si astazi parca am un motiv in plus..E o zi superba..Parca a venit primavara...Si cand ma gandesc ce frumoasa poate sa fie primavra. Abia astept sa merg prin parcuri, sa vad indragostitii cum se tin de mana si cum traiesc doar pt ei. Sunt asa de frumosi. Parca intreaga lume e doar a lor. Ce frumosi sunnnnnnnnnnntttttttttttttttt!!!!!!!!!!!
Si acum sa trecem la treburi serioase. Am terminat cu PMD`ul. :D Si am scapat frumos. Mai avem ceva absente de recuperat la Sport, dar asta se rezolva frumos, cu cateva ture.... Mai avem AA, dar acolo ne ajuta cunostiintele din liceu, probl sunt gata rezolvate. La proiectul de POO, am avut noroc cu Andrei si cu Ema (Si va multumesc din suflet!), mai ramane lucrarea la PMD, 2 laburi de recuperat tot aici....Si pe urma Partyyyyyyy!!!!!!!!! Deci clar se lasa cu petrecere Joi seara. Deci asa ceva nu e posibil! Nu am mai iesit de 2 saptamani in club....Huh...
Astazi am reusit performanta de a dormi de abia de pe la 5 pana pe la 11, pt ca a trebuit sa ma upgrade cu newsflashurile de pe mapamond. Chiar si Simonik se minuna ce am reusit sa citesc si sa fac pana la asa ora inaintata. Tot aseara am reusit sa ii ridic moralul la Oana. Off baietii astia!!! Uneori asa stiu sa o dea cu bata in balta. Asadar aseara am devenit o profemina. Si chiar si`a gasit Bogdan cu cine sa stea de vb aseara, despre femei si barbati. :)))
Huh! Abia astept pana deseara! Night girls!!! De fapt e seara fetelor de la facultate....Maine mergem la teatru..Asa ca ii facem la Cipri si la Miha o vizita pe acolo. Poate mai stam sa visam si sa povestim verzi si uscate..:D
Astazi chiar nu am starea necesara sa scriu, sa meditez foarte mult....Poate e mai bine asa. Cele mai frumoase ganduri pt toti!
Pupici multi!

0 comentarii: