sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Off...Oamenii astia...

Sunt suparata!!!! Si sunt suparata foc!!! Acum doar tuna si fulgera in capul meu. Cred ca s`au adunat toti pe mine si fiecare acum incep cu reprosuri....Oameni buni sunt si eu om. Putina mila..
Nu mi se pare corect daca doi oameni se cearta cei din jurul lor sa sufere si sa plateasca pt asta. Mi se pare strigator la cer sa te superi pe un prieten comun ca vb cu persoana pe care tu esti suparata. E de fapt o copilarie. Ce e greu de inteles? Daca eu nu mai vb cu cineva nu inseamna ca prietenii mei nu au voie sa mai stea de vorba cu omul respectiv. Ok s`au cunoscut prin intermediul meu...Si care e problema? Daca ei se accepta si isi crec prietenia intr`un mod frumos si sanatos? Daca eu nu am aceleasi principii de viata ca si ei...Sa ma supar pentru asta?
Dragul mea[si intentionat scriu asa!!!]..Aici e vb de incredere in oameni....Ai incredere in mine pt ca sunt prietenul ta si nu te voi dezamagi sau poate te voi dezamagi. Daca ma cunosti stii bine ce imi poate capul si ce fel de persoana sunt. Nu mi se pare normal sa nu ies cu lumea pe care o cunosc si cu care ma inteleg bine doar pt ca tu esti suparata. Imi pare rau sa te dezamagesc, imi pare sincer rau, dar nu mi se pare corect. Acum se vede daca suntem cu adevarat prieteni. Daca nu e sa fie, mult succes in viata si mi`a parut bine! Te imbratisez.

0 comentarii: