luni, 21 ianuarie 2008

Ora tarzie in noapte...A sosit acel prim :D

E doar 3:28. De abia am ajuns din oras. Am fost cu fetele, fostele colege din 33. Chiar daca nu am fost toate, Alina si Radu au mers la un chef a unui actual coleg de camera de a lui Radu, Georgi isi facea de zor laptopul, iar Denny era in Lugoj. Asa ca, cu mare si cu mic am plecat sa colindam...Si ne`am strans noi...Cativa amici...Daca nu ne stiam...Am facut cunostiinta pe urma....Si am incins o distractie..La inceput mai timida, dar pe urma spiritele s`au deslantuit.
Am cantat, le`am dat lectie tuturor celor prezenti..mai putin la "Nu am chef azi", pe care Eliza il canta ba prea sus, ba o lalaia...A iesit un adevarat fiasco la piesa aceea, dar baietii de la prima masa ne`au iertat si chiar ne`au incantat cu niste melodii extraordinare...Nu puteam sa stau jos...Era atat de multa buna dispozitie incat simteai cum fiecare cuvant tresare in tine...
Chiar daca la inceput lumea de la noi de la masa a fost timida...Asta nu a durat pana la sfarsit, cand niste baieti draguti, studenti la ISE, s`au oferit sa ne duca pana acasa si s`au updatat cu nr noastre de telefon si id`urile de mess. Chiar daca la inceput parea o copilarie, pe urma ne`am dat seama ca totusi...
Am povestit, ne`am adus aminte de ce am facut prin camera, de nebuniile noastre..chiar daca de fata erau oameni care cu o singura vorba pot sa ma compromita....Cu ce anume? Oamenii sunt ai si pot sa vb multe neadevaruri...La masa noastra a fost o persoana straina, o persoana nu foarte draga mie, o persoana de care sincer fugeam si ma feream de cate ori puteam. Tocmai am aflat ca una dintre fete iese cu el. Am zis ca mor. Dar gusturile nu se discuta si daca e pana acolo, sa spuna ce vrea despre mine, oricum stiu ca nu ma va placea si avea la inima niciodata, doar e vara lui in joc. Dar in fine...Important e ca am reusit sa ne distram..
Si cum va povesteam eu de niste baieti de la Constructii, an mai mare decat noi..Cantau asa de bine..Erau imbracati foarte frumos si chiar iti era mai mare dragul sa ii asculti. Asa ca am putut sa tragem un ochi sa vedem cum e sa te distrezi in grup.
Pot spune ca s`a dovedit inca o data ca oamenii din jur te pot lasa cand iti e mai mare lumea..Si sa te minta frumos. Ma refer la un amic, care sincer nu ma asteptam sa spuna ca vine si nici macar sa nu dea un telefon...In fine...Se pare ca si colegii mei sunt oameni...Si te dezamagesc frumos de tot...
Ii multumesc lui Vlad, pt melodiile cantate. Iti multumim ca ne`ai facut sa ne simtit atat de importante, chiar daca la prima melodie a trebuit sa o canti singur, pt ca microfonul nostru era inchis, noi ne`am straduit si am urlat cat ne`au tinut vocile. Dar si pt ceea ce ne`ai cantat....;)
A fost o seara destul de reusita, chiar daca la inceputul zilei a fost furtuna mare prin capul meu...si chiar daca toti pareau ca s`au urcat in capul meu....La sfarsit am avut parte doar de distractie si buna dispozitie.
O parere de rau pt cel care a trebuit sa ramana acasa, pt ca nu avea cum sa ajunga in oras, dar o sa mai fie si alte dati si te vom anunta din timp. Sper ca invatatul tau la Sisteme de operare a fost destul de fructuos.
Ahh si sa nu uit sa ii urez succes la Marian pe maine la examen, si sa ii multumim ca in ciuda faptului ca trebuie sa se trezeasca devreme, a venit si ne`a onorat cu prezenta. Mi`a facut placere.
Asa ca dragul meu, eu ma pun sa fac un dush, sa descarc un film, sa pun telefonul sa sune de dimineata, sa nu uit sa il sun pe Septimiu de dimineata sa isi faca timp de mine si de Vlad sa ne explice la So si sa nu uit sa chem lumea la invatat in sala pt examen. Noapte buna si tie ;)!

0 comentarii: