sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Boro Boro

Vorbe in soapta...Scartait de pat...Si capul pare atat de greu...E asa de greu sa deschid ochii....Au inceput fetele sa misune prin camera. Astazi e ziua cea mare, cand toata camera va fi plina de haine...Deci daca vrei ceva sa cumparati...Va asteptam cu drag....
Chiar daca soarele nu ne`a zambit atat de prietenos....Asta nu ma impiedica sa nu imi fac planuri marete pe weekendul asta. Poate intr`o pauza de invatat, sau poate intre mai multe...reusesc sa vizitez parcul, ca deja a trecut destul timp de cand nu am facut acest lucru...
Aseara a fost seara in care am iesit in sfarsit cu fetele din camera la plimbare. Ma simteam ca anul cand ieseam cu tot 33`ul si 72`ul. Chiar daca nu a fost cea mai buna inghetata mancata...A fost ok, am povestit si ne`am simtit bine. Si cand ma gandesc ca aseara nu vroiam sa ies, pt ca sa pot dormi, sa imi primesc vizitatorii nocturni...Mare si enorma greseala as fi facut...De aceea e bine sa stai si sa cugeti inainte...
"...catre un loc fara ganduri...catre orasul iubire...Doar eu stiu, cat de mult te doare, cat de mult te doare...canti minunat, arati minunat...stiu cat de mult am asteptat...doar tu stii cat de mult te`am asteptat....in reluare....where is your hope?" Combinati de OCS, Vama Veche si Kelly Clarkson....
Si cum imi dadea cineva un sfat: 1 get some help, 2 nu te intoarce la fosti/foste, 3 nu visa la mine. Raspunsul e pe masura. Help? :)))).....De intors la fosti nu se pune problema, dar la foste sa stii ca mai stau sa ma gandesc. Ma gandesc la Ela si la Alina. Imi pare rau, dar chiar nu pot sa imi iau gandul de la ele. Si de visat am incetat, de cand cu asa putine ore de somn....Doar de visat imi arde. [Si cu asta povestea e incheiata. Goodluck mylord! Enjoy every second! ;) Best wishes.]
Se pare ca e in aer o mireasma de cearta la fiercare pas. Dar daca reusesti, sa treci peste fiecare om suparat, sa zambesti, sa nu pui nimic la suflet, sa raspunzi calm si foarte diplomat...ziua ta va fi una minunata.
hmm...Simonik face mancare....Ralu se streseaza cu vasele..Dush ma asteapta...So`ul la fel. Parcul si plimbarea din seara asta imi face cu ochiul...Gogoasa cu visine sau cu cioco`...Si doar de as reusi sa ma apuc de ceva.....
Deci dragul meu iti urez succes si un weekend minunat. ;)
Multe planuri..:D

0 comentarii: