duminică, 13 ianuarie 2008

Said i loved u but i lied

" You are the candle, love's the flame. A fire that burns through wind and rain, Shine your light on this heart of mine, Til the end of time. You came to me like the dawn, through the night, Just shinin' like the sun. Out of my dreams and into my life. You are the one, you are the one. Said I loved you but I lied Cause this is more than love I feel inside Said I loved you but I was wrong Cause loved could never ever feel so strong Said I loved you but I lied With all my soul I've tried in vain How can mere words my heart explain. This taste of heaven so deep, so true I've found in you, So many reasons in so many ways, My life has just begun. Need you forever, I need you to stay, You are the one, you are the one. Said I loved you but I lied Cause this is more than love I feel inside Said I loved you but I was wrong Cause loved could never ever feel so strong Said I loved you but I lied. You came to me like the dawn through the night Just shinin' like the sun Out of my dreams and into my life You are the one, you are the one Chorus Said I loved you But this is more than love I feel inside Said I loved you...But I lied"

O melodie.....Un cantec care iti raspunde la orice intrebare...Degeaba incerci sa descoperi adevaraul si sa aflii viitorul....Poate daca ai asculta aceasta melodie nu te`ai mai gandi la ce a fost si ce va veni. E pur si simplu....acum.

Cineva imi spunea sa scriu despre ura si dragoste. (Sa`i spunem Domnul X) Despre dragostea nebuna. Hmmm.....:-? Poate ar fi interesant sa dezbat acest subiect...Dar avand in vedere ca acesta e doar un blog pe care il scriu pentru prieteni, ei sunt convinsa ca imi stiu ce simt si cum ma comport intr`o relatie. :P Sau cum spunea candva Darius...Tu cu relatiile tale lungi si serioase ca naiba...Mai iesi si distreaza`te lasa tu "anii" aceia..:P E adevarat ca de invatat am de la cine....Doar Darius, Viv` si Cezar sunt mari maestrii in a agata pe cineva a sta cateva zile, acesta e un record de altfel, de ar fi cateva ore, pe Darius chiar nu l`ar deranja....Si cand ii spuneam eu de zani si zane....:)))

Am iesit frumusel aseara cu fetele. Aranjata si cu un chef nebun de a ma plimba. Evident ca nu am ajuns la timp, pt. ca 18:30 s`a facut 19:xx, mult peste ora aceasta...:D Dar daca e pana la urma urmei, a fost frumos. Am facut o plimbare pana in Unirii, in ceva bar si acolo am dat de doi draguti. Oricine isi doreste o relatie ca a lor. Doi frumosi rau de tot. Ale si Gi. Cuplul pefrect! Oricine si`ar dori o asemenea relatie ca a lor. Trust me! Acesti oameni chiar sunt demni de invidiat!....Oai si sa nu mai povestesc despre ei(desi imi e asa de drag de ei) ca ma apuca melancolia....Chiar daca Liviu era printre noi, am reusit sa ne simtit ca intre fete. De fapt, Liviu e unul de a nostru. O fata mai speciala, o fata doar pt noi, pt restul e un baiat normal care are intalniri cu fete..Ceva normal....

A fost o seara placuta...M`am intalnit cu vechi prieteni..Prietenii legate de un an si ceva....Amintiri, povestiri...Aduceri aminte de primul an si prima impresie a vieti de camin...

Imi dau seama ca trece timpul pe langa mine, intr`o viteza prea mare. Prea repede ca sa pot sta si sa imi para rau. Citeam de la Cristiana niste randuri in care spunea ca ce a fost nu va mai fi niciodata la fel. Chiar ieri stateam cu Ela si cu Eliza si ne aduceam aminte de cum fiecare clipa de anul trecut era savurata la maxim. De iesirile mele cu "numai doua"(se refereau la 2 beri mici, care uneori nu era doua ci trei....si dupa cum se stie, concntratia de alcool intr`o bere mica este mult mai mare decat intr`una ma)

0 comentarii: