joi, 10 ianuarie 2008

Nu mai fii asa hain!!!

"Ploua infernal, si noi ne iubeam prin mansarde. Prin cerul ferestrei, prin cerul oval, norii curgeu, in luna lui Marte. Peretii odai erau, nelinistiti in desene de creta. Sufletele noastre dansau, nevazute intr`o lume concreta. O sa te ploua pe aripi, spuneai. Ploua cu globuri pe glob si prin vremi. Nu`i nimic, iti spuneam, Lorelei. Mi`e imi ploua zborul cu pene..Ploua infernal, si noi ne iubeam prin mansarde. Prin cerul ferestrei, prin cerul oval, norii curgeau, in luna lui Marte.Si ma inaltam si nu mai stiam, unde lasasem in lume odaia. Si tu ma strigai din urma : Raspunde`mi cine`s mai frumosi oamenii? ploaia? O sa te ploua pe aripi spouneai. Ploua cu globuri pe glob si printre noi. Nu`i nimic, iti spuneam Lorelai. Mie imi ploua zborul pt Ploua infernal, ploaie de tot nebuneasca, si noi ne iubeam prin mansarde. N`as mai fi vrut sa se sfarseasca niciodata-acea luna`a lui Marte."

Am inceput sa fiu melancolica. De ce? Chiar nu stiu de ce, dar aseara am citit ceva scris de o fata de varsta mea. Ceva ganduri care m`au facut sa lacrimez. A fost ceva extraodrinar. Felicitari Cristiana!
De dimineata, adik de pe la 10 si ceva, dupa un hurry up cu facutul patului, m`am apucat de citit cursului de PMD. Si parca asa e de greu. Si parca nu am vlaga si.....
De abia acum am reusit sa termin cu curatenia. Aspirat, spalat vase, pe jos, putin aranjat lucrurile, pus vase la loc...si gata..Ora? 12:57. Foame? De mor...Stres? Acum incepe...La 4 big meeting cu Alinus. Deseara? Poate ajung sa imi explice cate ceva Sali.
Stres? Huh!?!?! Acum incepe si e mare de tot :(
Continuare? Cam greu....

0 comentarii: