miercuri, 9 ianuarie 2008

Un 300 romanesc :D

Sper ca ati vazut filmul 300. Chiar nu sunt genul de persoana care sa se uite la asa filme violente, dar mesajul si faptele eroice..istoria...m`a facut sa ma uit la el. De fapt adevarul e ca ideea a venit de la Cosmin, prieten cu Alina si cum nici eu, nici Ralu, nici Alina nu il vazusem. De ce nu?
Si acum pot recunoaste ca m`am mai uitat de 3 ori la el? :D a fost foarte interesant, plin de pasiune, plin de dinamism. Vezi cum se luptau oamenii aceia pt ceea ce era a lor. Cum incercau sa domine si sa invinga o multime mare pe cand ei erau doar un pumn.
Urmatoare intrebare care iti rasare in minte? Ce legatura are asta cu Romania? Cu viata ei? Pai dragul meu, ARE si inca una foarte mare. Pentru ca noi ar trebui sa fim, asta daca nu suntem deja, la fel ca si ei. Sa luptam pentru scopul nostru. Sa strangem din dinti si sa ne ducem telul pana la capat. Tot nu intelegi? Ok ieri ma plangeam aici de cate am de facut. Cate am realizat? O prea mica parte din ceea ce mi doream. E ora 1 si eu nu am ajuns sa citesc proiectul de la PMD. Frumos si interesant nu? Si cum o mai scot la capat? La fel ca cei 300. Cu tactica si energie. Energie? Vorba mare. Parca daca sunt stresata pot functiona mai bine. Parca atunci pot sa ma mobilizez si sa fac cu adevarat ceva util.
Oai e 2 e clar ca maine va fi o alergatura de nedescris. Maine laboratorul de Analiza algoritmilor. Frumoasa materie. E singura din semestru acesta la care m`au ajutat studiile din liceu. Ceea ce nu m`a ajutat si chiar m`a tras in jos e doar lenea si increderea in mine, mult prea mare. Stiu si sunt constienta ca sunt capabila sa fac orice probl de la AA, dar prea multa siguranta te poate face sa descoperi greseli extraordinare.
Eu cu Simonik, care citeste ceva prin caietul de PMD, are joi lucrare, iar vinerea o are libera. Uite un lucru pt care o pot uri cu toata puterea mea. Si mai ales ca e vb de Aceasta Vineri, nu de alta ci de ACEASTA. Vinerea in care trebuie sa imi prezint proeiectul, unde trebuie mentionat ca nu am nici o absenta!! Si ea va dormi linistita iar eu va trebui sa dau explicati, nu ca explicatiile ar fi o probl, doar ca nu am pe ce anume sa le dau si schemele nu au fost inca incepute.
In faculta mi`a fost frica, de cand sunt eu studenta, in sesiunea de toamna. Atunci pot spune ca am avut cel mai mare nivel de adrenalina. Dar acum incepe din nou ca nivelul sa creasca. Poate va intrece aceste cote maxime....
Ce am aflat azi? Ca e foarte frumos sa treci pe strada, si anume pe Aleea studentilor si sa te faci ca nu vezi lumea. Mai ales cand e si pustie si sa incerci sa te faci invizibil si preocupat de cine stie ce discutii clar neinteresante, pt ca doar statea de vb cu Igor, nu cu un alt cap incoronat, mai ales cand nu esti un om blajin care de abia sa se miste si subtie ca o frunza care de abia face umbra pe Pamant. Dar poate ca e mai bine sa ne facem ca u ne cunoastem dupa ce am facut un liceu impreuna si am fost cu adevarat prieteni. Who knows? Incurcate mai iti sunt caile Doamne.
Huh?! Vine sesiunea? Ceva Unirii? Ceva Atuu? Ceva prajituri? Sau mai bine niste french freis la 3F? Sau ceva povesti de iubire in pauza din sala de lectura? Oau ce tentant suna toate! Pacat doar ca nu am mai ramas acelasi colectiv. anul trecut aveam niste nebune in camera. Toate aveau idei si ganduri si fluturasi si pasarele, un adevarat stol se facea in camera cand ne adunam toate, astazi? Astazi am niste colege de facultate, de camera si niste prietene deosebite. Ce le lipseste? Uneori sunt prea serioase si au reusit sa ma molipseasca si pe mine. Altceva? Pai nimic! Daca a nu iesi prea mult si a sta in casa turceste in fata monitorului e un lucru foarte rau, atunci pe ele ar trebui sa le acuzati de stationarea mea in ceea ce priveste viata mea sociala.
Huh o veste buna! Astazi am primit cateva din pozelor de la Arieseni. sunt cele mai artistice poze ever. Sunt curate nebunii!!
Huh cam somn la ora asta. Asa ca pacat ca nu isi face cafeaua sau ceaiu efectul si ma voi aseza confortabil in patul meu si voi trage un pui de somn cu vise pufoase si fara amintiri asa cum ma sfatuia Vlad. Ahh sa nu uitam de prospaturi....Ca deh...De clatarit ochii mai avem si noi voie....(Si acum sa speram ca netul la Cluj nu fuctioneaza conform parametrilor normali si acest blog va cadea de cateva ori doar atatea cat e necesar pt un om sa il faca sa renunte...:D sau mai stii?:D)

0 comentarii: