luni, 10 noiembrie 2008

Big time

Nu stiu daca cineva a stat sa citeasca ce descriere are blog meu. "Putem accepta orice adevar, oricat de zdrobitor, cu conditia sa inlocuiasca totul, sa aiba tot atata vitalitate cat speranta careia i s-a substituit."

Ca tot vorbeam eu de schimbari si noi cai si noi inceputuri. Am observat un lucru, si anume ma plictisesc foarte repede. Extrem de repede. Este foarte dificil sa ai o asemenea persoana langa tine. Sa poti sa uimesti si sa ramai la fel de interesant mereu. Am prieteni o groaza, dar in momentul in care ei ma dezamagesc...si o fac constant...renunt...Asa a fost si cu Alinus, oricat de amice am fi, ce a fost nu se va mai repeta...e vorba de dorinta aceea de a lasa`o la o parte pt ca m`a lovit si mi`a intors spatele de fiecare data cand am avut nevoie. Nu are sens sa ne ascundem dupa deget. Nu e vb de repros sau de altceva...E vb sa recunoastem. Nu a fost sa fim in continuare best friends.

In seara asta l`am uimit si chiar dezamagit pe Z. E foarte greu sa ai o persoana like me next to you. E greu sa iti dai seama ca ceva a fost al meu si al meu a ramas, ca eu sunt stapana pe acel ceva, ca cineva care mi`a facut rau poate sa primeasca si el putin din acea rautate. E greu sa auzi vb foarte calm despre foste relatii si sa auzi cu lux de amanunte ce a fost, cum si cand. E ciudat si e greu sa ai pe cineva care poate vb foarte serios si foarte calm cum "roata se intoarce" si "fiecare la vremea lui" sau "deciziile nu le pot lua eu pt tine".

Uneori se intampla sa vrei, sa vezi ca nu se poate si totusi sa lupti. Intrebarea e oare stie? oare are sens? oare va dura? ce e mai bine?
Raspunsul la intrebare numai Dumnezeu il stie, iar tu poti sa il simti...Oricum basmul a fost o prostie...decat sa iei de la capat o relatie care oricum nu are soarta de izbanda mai bine din floare in floare ca o albinuta vreau sa zbor....Mai bine 10 dureri, decat un esec dus la nesfarsit.

Am plans, am ridicat capul, am gasit un baiat minunat, un amic adevarat, un frate de suflet si un prieten care e tot ce imi doresc. Ar trebui sa fiu cu adevarat psihopata sa renunt pt a simti roata doar pt o zi, pt a trece in trecutul care deja e lancezit. Am ceva proaspat si inspirat in fata, sa renunt la el pt o fata plangacioasa? Huh...:D I`m not crazy...i`m crazy just for my sweet prince.
Hugs and kisses

0 comentarii: