vineri, 7 noiembrie 2008

News - scuze de critici dar mai o downuiesc si eu


Hey my dears!
Am ajuns intr`un final la Oradea. Am cunoscut foarte multa lume, socializare, vizitat de oras, iesit in club, iesit la pizza, mers la cumparaturi....stuff like this.
Ce ar trebui sa va spun eu de pe aici? Ca oamenii sunt extrem de buni. Sunt foarte deschisi si foarte credinciosi. Desi e in zona de vest mi se pare ca in aceasta parte influentele nu au ajuns foarte mult, desi vezi masini, haine, muzica, oamenii sunt extrem extrem de deosebiti. Baietii sunt specimenele rare pe care noi fetele le cautam mereu. De treaba, cuminte, frumos, devreme acasa, si toate bla bla`urile pe care fetele le cunosc.
Am cunoscut aici un baiat. Oau la cati sunt...ma gandesc si eu. Unul super tare, like my bro` Sorin de la Sibiu, ceea ce imi da in sfarsit sperante ca nu sunt tht oldfashion girl.
Ahh...cum e sa suferi din "dragoste"? Dupa sedinte intregi de terapie cu prietene si cu amici...ajung si eu sa mai simt fiori si sa reactionez ca fetele pe care mereu "le cert". Sunt si eu om si mai simt si eu cate ceva, dar ce`i al meu e pus deoparte..hai sa nu fugim dupa soareci cand acusi incepe sezonul de iepuri.
Ehh si tu...mai sunt si eu fata. So don`t talk like this....
Hugs!
PS: zilele astea am fost si eu aiurita si fastacita, imi era dor sa fiu si eu fata si sa am emotii si fluturi in stomac. Thnx So` for being with ur mind here.

0 comentarii: