sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Oamenii frunzelor

Aceasta formulare nu am gandit`o eu. A fost gandita de dearul de Z., in timp ce vb cu mine, intr`o conversatie telefonica lunga si cu multe nonsensuri, dar e foarte faina....so i used it here too.

Cad frunzele, ultima data cand am scris ceva era vara...era cald si purtam tshirt, acum deja am inceput sa iau polarul in camin, iar esarfele de la gat sunt la locul cel mai bun din dulap.

So...sa incep cu inceputul. Va anunt de pe acum ca este un post lung. Am facut multe. Am invatat sa iau decizii, asta cred ca e cel mai important lucru si de asemenea am invatat sa spun nu si sa am mai multa grija de mine.

Am fost un nonsens timp de 1 luna si ceva. Am reusit sa plang, sa urlu si sa fiu cea mai enervanta fata ever. Dar toate au un sfarsit si acum in sfarsit sunt back happy.

Am gustat putin din fiecare "drog" pe care ti`l da cunostintele multe si oamenii care roiesc prin jurul tau.

0 comentarii: