sâmbătă, 29 noiembrie 2008

Sfarsit de Noiembrie

Sa vedem... doar sfarsituri in viata mea...personala, profesionala si spirituala...O pozie dedicata de catre Roxi...Dupa sfarsit incepe un nou inceput. Vesnicile pareri de rau, decizii, reveniri si juraminte....Vesnic...S`a terminat. Astazi am dat foc ultimei lumanari. Citesti si vezi ca lumea se ingheata, lumea e rece, desi tu nu stii cum sa fii mai dragastos si mai plin de viata...pentru el. Un om care chiar daca poate apreciaza...nu stie sa se manifeste...sunt femeie!

Inainte erai pe speed dial, inainte aceasta era poza ta, inainte adormeam cu tine in gand si zambeam in somn pt ce auzeam de la tine, inainte scriam sms`uri si sunam non stop...inainte... Acum? Acum am ajuns la capatul puterilor, nimic nu e ok, nimic nu te surprinde, nimic nu iti mai convine, orice gest cald si inocent...e vazut ca find malefic...inainte...si astea au fost si au trecut. Inainte eram prieteni, acum ne prefacem, acum ne atarnam de ce am avut, mai bine sa uitam si sa ne trezim din vis, frumos, urat, a fost o iluzie.
Somn usor robotel!


"Când ai nevoie de dragoste

când ai nevoie de dragoste nu ţi se dă dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti singur nu poţi să scapi de singurătate.
când eşti nefericit nu are sens să o spui.

când vrei să strângi în braţe nu ai pe cine.
când vrei să dai un telefon sunt toţi plecaţi.
când eşti la pământ cine se interesează de tine?
cui îi pasă? cui o să-i pese vreodată?

fii tu lângă mine, gândeşte-te la mine.
poartă-te tandru cu mine, nu mă chinui, nu mă face gelos,
nu mă părăsi, căci n-aş mai suporta încă o ruptură.
fii lângă mine, ţine cu mine.

înţelege-mă, iubeşte-mă, nu-mi trebuie partuze, nici conversaţie,
fii iubita mea permanentă.
hai să uităm regula jocului, să nu mai ştim că sexul e o junglă.
să ne ataşăm, să ajungem la echilibru.

dar nu sper nimic. nu primeşte dragoste
când ai nevoie de dragoste.
când trebuie să iubeşti nu eşti iubit.
când eşti la pamânt nici o femeie nu te cunoaşte
" (M. Cartarescu)

0 comentarii: