sâmbătă, 8 noiembrie 2008

Luminile se indeparteaza..Ziua se ingana cu noaptea. Nu am reusit sa dorm de ore foarte multe. Am cazut la un moment dat, dar fiind in vizita m`am redresat si m`am pus pe picioare intr`un mod miraculos.
Ma intorc in Timisoara...dar cu o scurta halta la Arad. Astazi e ziua mamei, a fost si ziua lui Ale si a lui Z. Din greseala mea obisnuita nu am ajuns sa ii felicit prima, desi sunt oamenii cei mai importanti din viata mea. Sper sa nu se supere pe mine pt ca sunt atat de aiurita.
M`am simtit extraordinar. Am cunoscut oameni deosebiti, am fost la cheful lor de miercuri seara, intr`un club like D'arc la noi si la lautari. Desi nu am nici in clin si nici in maneca, a fost distractiv. Am vazut fete care habar by aveau sa danseze, dar toate era pe afara. Blonde sau brune, toate cu fusta pana la terminatia cozii. ?Toate miscandu`se libidinos si in culori exagerate.
In rest....drum bun...somnul care oricum la 4:57 e prezent.
Sa nu adorm si nsa raman in tren.:D
Hugs

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hi there how are you? I was looking through your blog and found it interesting and wanted to leave you a comment.

I have an ivitation for you to come and visit my art blog here in San Diego, and comment if you will.

I think that you may enjoy the various labels and music videos I design for my art blog, hope to see you here soon and take care :)