vineri, 1 august 2008

News

So...Am otita datorita imflamarii amigdalelor, care dupa spusele medicilor sunt inca rosii si ar trebui sa doara, problema e ca nu dor deloc, dar urechea e infundata si aud ca in punga...so pana luni la control sper sa scap de ea.

Desi recunosc ca e foarte ok sa nu auzi. E foarte ok sa stai tu cu gandurile tale si sa nu bagi pe nimeni in seama. Degeaba vb ai mei, degeaba suna telefonul, uneori mi se pare ca aud, dar pe urma ma las pagubasa implicandu`ma in ceea ce fac.

Am fost ieri la InfoTV. Nu apar pe sticla, nu inca! Dar am vazut cum se face mica publicitate, am intrat prin studio si m`am uitat si eu sa vad cum e de fapt studio`ul in comparatie de cum se vede la tv. Oamenii tineri, nebunie mare dar si foarte mult fun.

Ieri a fost ziua deciziilor, a hotararilor si a punerii punctului. Asa ca mai astept putin pana sa va innebunesc si de la televizor.

Un weekend frumos! [La orizont se anunta chill out session]

0 comentarii: